ervaring schade huurcamper?
- bolletjeom
- Reisexpert
ervaring schade huurcamper?
ik heb net ook al de vraag gesteld over het afkopen van schade risico bij het huren van een camper.
maar nu vroeg ik me iets anders af.
Wie heeft wel eens schade gereden in Australie? Met je eigenauto of een huurcamper?
Was die schade toen groot?
was het je eigen schuld?
en hoe moeilijk deed de eventuele verhuurder?
maar nu vroeg ik me iets anders af.
Wie heeft wel eens schade gereden in Australie? Met je eigenauto of een huurcamper?
Was die schade toen groot?
was het je eigen schuld?
en hoe moeilijk deed de eventuele verhuurder?
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
-
- Wereldreiziger
- Contacteer:
Re: ervaring schade huurcamper?
Ja ben ik weer hihi!
Wij hebben schade gereden met onze Ford Falcon Station, was een huurauto. Ik weet niet of dit echt onder het kopje schade valt zoals bv schade ontstaan bij een aanrijding. Wij kregen in de outback een enorme steen op de motorkap van de auto die vanaf daar tegen de voorruit kaatste..Behoorlijke putten in de motorkap en voorruit...tegen de tijd dat we auto in gingen leveren was de put in de voorruit een behoorlijke scheur geworden. Maar de verhuurder ( travellers auto barn jaja, ze kunnen ook eens niet zeuren) deed daar niet moeilijk over. Eerste keer voorruit viel onder de verzekering en de putten in de lak werd niet naar omgekeken. Ik kan me voorstellen dat bij een " echte" verhuurder en zeker bij campers dat er wat strenger naar gekeken wordt.
Wij hebben schade gereden met onze Ford Falcon Station, was een huurauto. Ik weet niet of dit echt onder het kopje schade valt zoals bv schade ontstaan bij een aanrijding. Wij kregen in de outback een enorme steen op de motorkap van de auto die vanaf daar tegen de voorruit kaatste..Behoorlijke putten in de motorkap en voorruit...tegen de tijd dat we auto in gingen leveren was de put in de voorruit een behoorlijke scheur geworden. Maar de verhuurder ( travellers auto barn jaja, ze kunnen ook eens niet zeuren) deed daar niet moeilijk over. Eerste keer voorruit viel onder de verzekering en de putten in de lak werd niet naar omgekeken. Ik kan me voorstellen dat bij een " echte" verhuurder en zeker bij campers dat er wat strenger naar gekeken wordt.
'The world is a book, of which those who stay in one place read only one page'
- bolletjeom
- Reisexpert
Bij wicked campers werd ook niet moeilijk gedaan over een butsje of twee.
Ook wij hadden wat spatschade ook op de ruit maar dat was nog geen scheur. Ze waren er echt heel makkelijk mee.
Ook wij hadden wat spatschade ook op de ruit maar dat was nog geen scheur. Ze waren er echt heel makkelijk mee.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
-
- Wereldreiziger
- Contacteer:
Ik heb nog wel na thuiskomst de afschrijvingen van mijn creditcard gevolgd...denk zal me toch niet gebeuren dat ie het toch af gaat schrijven 

'The world is a book, of which those who stay in one place read only one page'