Prijs Lariam
-
Prijs Lariam
Net onze Lariam voorraad gehaald voor onze reis volgend jaar, 17 stuks voor €69. Ik had het idee dat ik voor onze proefdosis veel meer per tablet had betaald, factuur erbij gepakt en idd, vorige maand heb ik een proefdosis gehaald bij dezelfde apotheek en betaalde voor 3 tabletten ruim €27. Even gebeld naar de apotheek en ze gaven aan dat prijs door de fabrikant wordt bepaald en per maand kan verschillen, maar ik vind het wel een erg groot verschil, van €9 naar €4,05 per tablet. Heeft iemand dit wel eens gehad/ervaring hiermee?
- bolletjeom
- Reisexpert
Re: Prijs Lariam
zelfde apotheek??
wel raar. was het een speciaal proef doosje of hebben ze bij de apotheek gewoon 3 pilletjes uit een grote doos gehaald?
kijk als ze een speciaal doosje hebben gemaakt dan wil dat nog wel eens de prijs opschroeven.
maar ben wel met je eens dat het gek is!
wel raar. was het een speciaal proef doosje of hebben ze bij de apotheek gewoon 3 pilletjes uit een grote doos gehaald?
kijk als ze een speciaal doosje hebben gemaakt dan wil dat nog wel eens de prijs opschroeven.
maar ben wel met je eens dat het gek is!
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
-
volgens mij hebben ze gewoon paar pillen in doosje gedaan, zelfde doosje als nu, geen speciaal proefpakketje of zoiets. Na lang aandringen aan de telefoon wilde ze nog wel een notitie maken zodat de apotheker er morgen naar ging kijken en als het goed is word ik hier nog over teruggebeld. Maar was wel benieuwd of iemand hier dit wel eens heeft meegemaakt!
-
Ik betaalde in een apotheek in Purmerend 48,23 euro voor 13 stuks tabletten. Erg duur vind ik terwijl het nog maar de vraag is of ik niet een van de bijwerkingen krijg en ze voor niks zijn gekocht. 

Welkom in de wondere wereld van de farmacie. Aan heel veel medicatie hangt een behoorlijk prijskaartje.The Dolphin schreef:Ik betaalde in een apotheek in Purmerend 48,23 euro voor 13 stuks tabletten. Erg duur vind ik terwijl het nog maar de vraag is of ik niet een van de bijwerkingen krijg en ze voor niks zijn gekocht.
Alleen daar ben je je waarschijnlijk niet bewust van tot je het zelf moet betalen.
Op http://www.fk.cvz.nl/ kan je trouwens opzoeken wat medicatie kost.
-
- Vakantieganger
Heb vorige week bij de apotheek ook een proefdosis opgehaald; 3 voor 21 euro. Vervolgens gebeld omdat mij bij de GGD werd verteld dat Lariam een relatief goedkope tablet moest zijn. Ik kreeg van de apotheek te horen dat wanneer je lariam voor het eerst krijgt voorgeschreven, er extra kosten in rekening worden gebracht. Wanneer je een 2e keer dit (herhalings) recept inlevert en dus je volledige dosis (bijv. 20 tabletten) ophaald betaal je dat extra bedrag niet meer.
Voor 30 euro betaal ik strals 91 euro, is dus iets meer in verhouding:)
mocht iemand dit ooit nog hebben misschien handig om te weten....
Voor 30 euro betaal ik strals 91 euro, is dus iets meer in verhouding:)
mocht iemand dit ooit nog hebben misschien handig om te weten....