hi
Ik heb dus alleen ervaring met NY en Californie. Ik kan je aanraden om te kijken of je een vlucht kan vinden die het toelaat om een gratis stopover te maken in NY!!! dan sla je 2 vliegen in 1 klap.
NY is zo gaaf en zo anders dan de westcaost!!!
Wanneer je naar Californie gaat en je wilt natuur zien dan moet je wel echt op je seizoenen letten. Ik was er in oktober en toen waren de national parken al zo ongeveer gesloten. Ik wilde gaan kamperen ofzo en me eventueel aansluiten bij zo'n groepje backpackers dat dan georganiseerd op tour gaat (omdat die dan oa de kampeerartikelen leveren) maar halverwege september stoppen die er al mee.
Los Angeles met Hollywood, Bel air, Venice beach was leuk voor een dag of 3. Meer echt niet. Zelfde geldt voor Las Vegas. Leuk om eens gezien te hebben maar mij een beetje te "weird". Ga niet op een dagtrip van Las Vegas naar de Grand Canyon. Dan doe je hem geen eer aan. Ga wat langer naar dat gebied en maak bijvoorbeeld een 2 daagse wandeling.
ik kon door tijd gebrek niet naar San Fransisco gaan dus ben naar San diego geweest en da was verrassend anders. Maar ook hier vermaak je je niet een hele week hoor! maar het was wel mooi en anders dan andere steden
lees anders eens mijn reisverhalen op mijn website