waar was jij X jaar geleden?

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
bolletjeom
Reisexpert

waar was jij X jaar geleden?

Bericht door bolletjeom »

Wanneer ik in een reisdip zit.....of wanneer ik echt geen zin heb om te doen wat ik moet doen.... probeer ik wel eens in mijn geheugen te graven waar ik vandaag 1,2,3,4 jaar geleden exact was. En dan zoek ik het reisverslag erbij.

Errug leuk om stukjes reis nog eens te beleven en om even niet aan het werk te zijn ;)

15 oktober 2007 was ik in Los Angeles en liep ik een Bel air. Beverlyhills toer
in 2006 was ik thuis
in 2005 waren we in Canberra, Australie waar we een soort keukenhof bezochten :D
en in 2004 was ik een kippen-afschrik-apperaatje aan het maken voor in de moestuin van onze gastmoeder in Lesotho waar we vrijwilligerswerk deden.

Wat deed jij vandaag x jaar geleden?
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Jenny
Reisexpert

Re: waar was jij X jaar geleden?

Bericht door Jenny »

15 oktober....

In 2008 ben ik ff in NL. Geen idee waarom en voor hoe lang :?
Idem voor 2007.

In 2006 zat ik op Java, Indonesie, in de omgeving van Yogya. Ik geloof dat ik die dag naar de Borobudur ben geweest, maar misschien was dat de dag ervoor. Het was in ieder geval Ramadan, en Java was verlaten. Mensen vroegen me wat ik er deed, en of ik niet bang was voor de tsunami, voor de bommen op Bali, voor Moslims en het dreigende terrorisme.

In 2005 was ik druk met het afronden van mijn promotieonderzoek.

In 2004 zat ik op Texel, een weekendje weg met een paar vrienden. Mijn oma lag in het ziekenhuis voor een kleine routine ingreep, een paar dagen later zou ze naar huis mogen. Helaas is ze een paar dagen later overleden.... :'( (Mijn oma is/was mijn alles.)

Beetje saai lijstje....
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Moira
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Moira »

in 2008 ben ik in Thailand Koh Tao

in 2007 gingen we op weg naar Cambodja vanuit Thailand

in 2006 waren we druk met ons huis bezig om het te verkopen maar wel dus in Nederland.

in 2005 druk bezig met het voorbereiden van ons huwelijk ook in Nederland

in 2004 geen flauw idee maar wel in Nederland er was nog niet eens een plan om op reis te gaan.

gr van Moira
Ron
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Ron »

in 2005 was ik overdag onderweg naar dubbo (austranlie nsw) en s avonds daar.
2006 was ik in darwin.
2007 in nederland, waarschijnlijk aan het werk.
en vandaag in cape town.
volgend jaar als alles goed gaat cala d' or mallorca.

als ik dit zo even opsom schiet me 1 ding te binnen tijd vliegt!!! echt.
geniet van je trip voor dat je het weet is het over.
http://www.rocomo.nl
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

mmm 15 oktober??

15 oktober 2004: Eerste dag van 2 weekjes vakantie in Egytpe. Beetje op het strand hangen.

15 oktober 2005: Ace of Base treed op bij the Night of the proms in Belgie. Geweldig _O_ , maar 4 liedjes maar daarna wel een meet and greet.

15 oktober 2006:.. geen idee

15 oktober 2007: Liep ik echt het allerlaatste stukje van de Annapurna ciruit in Nepal. Na 17 dagen lopen 's avonds heerlijk steak eten in Pokhara.

15 oktober 2008 : Ik luister al voor de 20e keer op you tube naar de nieuwe single van Ace of Base
24 oktober komt deze uit, van het remix album dat in november uitkomt. Begin volgend jaar hopelijk weer het eerste nieuwe album sinds 2002. *O* *O* *O*

Luister ook ff mee:
http://www.youtube.com/watch?v=GTUj8HQeN2o

15 oktober is toch wel een beetje bijzondere dag.. dat had ik nooit verwacht!
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
bolletjeom
Reisexpert

@tikva, Een Ace of Base fan ?! :) geinig, zo leer je nog eens wat van mensen ;)
15 oktober is toch wel een beetje bijzondere dag.. dat had ik nooit verwacht!
ja, leuk is dat he?!!
Je moet je deze vraag niet iedere dag stellen want dan gaat de verassing er van af maar zo eens in de zoveel weken is erg grappig. en tijd vliegt!!!
Rick
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Rick »

Over muziek gesproken, zijn er mensen die Last.fm gebruiken? Ben wel eens benieuwd wat jullie muziek smaken zijn. :9
bolletjeom
Reisexpert

Galerius...waarom doe je niet of je een student bent en zet je deze vraag in dat topic???
"lieve mensen, mijn professor wil graag weten naar welke muziek jullie backpackers luisteren?" *)
zo kan je met een geheel offtopic vraag weg komen _O-
kohraya
Reisexpert

Bericht door kohraya »

15/10/2003 kwam ik 's middags aan in Pisang toen ik rond de Anapurna's trok in Nepal (zonder gids, zonder drager).
Omdat ik last had van mijn knie, heb ik namiddag gerust. Naderhand bleek dat het kraakbeen van beide knieën aan slijtage onderhevig is. Knieverband en wandelstokken horen sindsdien tot mijn standaarduitrusting in de bergen. Maar met een zware rugzak blijft het een marteling om een afdaling te maken ;(
Jah ... opbouwend hoor, zo terugdenken 'waar ik was X jaar geleden' :(

Allez dan, 15/10/2005 zat ik hoogstwaarschijnlijk (het was weekend) in Nederland. Dat heeft wel positieve herinneringen.

Voor de rest weet ik het niet meer.
Rick
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Rick »

bolletjeom schreef:Galerius...waarom doe je niet of je een student bent en zet je deze vraag in dat topic???
"lieve mensen, mijn professor wil graag weten naar welke muziek jullie backpackers luisteren?" *)
zo kan je met een geheel offtopic vraag weg komen _O-
Hey dat is niet lief. ;( Zijn gewoon interesse vraagjes hoor. :'(
bolletjeom
Reisexpert

Hey dat is niet lief. Zijn gewoon interesse vraagjes hoor.
dan had ik er nog een ;) achter moeten plakken want het was niet onaardig bedoeld.....alleen een stille hint om er een appart topic van te maken ;) ;) ;)
Rick
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Rick »

bolletjeom schreef:dan had ik er nog een ;) achter moeten plakken want het was niet onaardig bedoeld.....alleen een stille hint om er een appart topic van te maken ;) ;) ;)
Weet ik, zit je maar wat te plagen. :*
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

in 2002 zat ik in Thailand, had net een hele moeilijke periode achter de rug, en was mijn eerste keer vliegen en echt alleen op reis, was een heerlijke reis, we vertrokken dag na aanslagen in bali dus denk dat we vandaag 6 jaar geleden ergens in kanchanaburi zaten..
bolletjeom
Reisexpert

5 December!!! Sinterklaas
Weer zo'n mooie datum om terug te denken waar je was x jaar geleden

Van 2007 kon ik me herinneren dat ik niet in Nederland was maar ik wist echt niet meer waar ik dan wel was. mijn reisverslagen zeggen dat ik een Cycloon zat uit te zitten op Fiji...maar datzelfde verslag rept met geen woord over de sint dus ik zal er niet bij stil hebben gestaan.
2006 gewoon thuis het sinterklaasspel spelen dat we zo ook weer gaan doen
2005 Nieuw-zeeland bij Cape Reinga. opgesloten in de campervan omdat het de hele dag regende. Ik kreeg van jeroen afwashandschoenen als hint en hij kreeg anti rimpel creme _O-
In 2004 mooie foto's van ons op een verlaten strand aan de Wild Coast van Zuid afrika...maar we moesten wel een beetje bikkelen voor die foto want het was toch een beejte te fris.
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

5 december....

2008: ik zit nu in Leeds

2007: Utrecht

2006: ik heb wilde met mijn kindertje in Bali sinterklaas vieren, maar uiteindelijk kwam het er niet echt van. de kinderen waren druk met hun eigen ceremonies, niet alleen van ons dorp maar ook ivm met Galungan en Kuningan. best jammer!

2005: ergens rondom mandalay in myanmar. ok, even opzoeken leert me dat ik in saigan was, een van de oude koningssteden.

2004: kan ik me niet herinneren, maar ik zal wel gewoon in utecht gezeten hebben. begin dec is nu niet bepaald een periode dat ik op vakantie ga :)
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Plaats reactie