Hoi,
Zelf ben je weer thuis en waarschijnlijk kijk je reikhalzend uit naar de volgende reis. Maar er schijnen ook mensen te zijn die nauwelijks vakantie opnemen en elk jaar weer enorm veel vakantiedagen overhouden! Naar die mensen ben ik op zoek. Ik vermoed dat zo iemand jou opvalt, daarom plaats ik mijn oproep hier.
Het is voor een artikel in het weekblad Volkskrant Banen over dit fenomeen. Degenen die meedoen hoeven niet op de foto, maar komen wel met hun eigen naam in het blad. Ze moeten jonger zijn dan 45 jaar en een HBO- of WO-opleiding hebben.
Alvast bedankt voor het meedenken!
Groetjes,
Denise
Ken je iemand die nooit vakantie opneemt?
- bolletjeom
- Reisexpert
Re: Ken je iemand die nooit vakantie opneemt?
ja!!! ik ken er zelfs 2! nee, zelfs 3!
maar weet nu al dat die helemaal geen zin hebben in van die "onzin"
Zowel mijn broertje als 2 vrienden.
Ze zijn alle drie zeer inteligent en hoog opgeleid en hebben hele belangrijke drukke banen. Ze nemen wel eens een weekje vrij en gaan dan thuis op de bank voor de tv hangen. Weggaan doen ze nooit.
bijzonder slag mensen...
maar weet nu al dat die helemaal geen zin hebben in van die "onzin"
Zowel mijn broertje als 2 vrienden.
Ze zijn alle drie zeer inteligent en hoog opgeleid en hebben hele belangrijke drukke banen. Ze nemen wel eens een weekje vrij en gaan dan thuis op de bank voor de tv hangen. Weggaan doen ze nooit.
bijzonder slag mensen...
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Re: Ken je iemand die nooit vakantie opneemt?
Haha dat ken ik, ben er zelf ook één (geweest). Als ik eenmaal in mijn ritme zit, dan is het ook lastig om eruit komen. Zo is dat ook met mijn werk, als ik er echt plezier in heb, dan heb ik ook geen zin om er even van af te wijken. Maar als ik eenmaal op vakantie of ergens naar toe ben, dan ben ik daar weer niet weg te slaan (moet natuurlijk wel een leuk tripje zijn
).
Ja ik weet het, ik ben een beetje maf aangelegd.

Ja ik weet het, ik ben een beetje maf aangelegd.