Delta Loyd Doorlopende Reisverzekering..ervaring?
Delta Loyd Doorlopende Reisverzekering..ervaring?
Tja..reizen en verzekeren...als je eindelijk denkt door de bomen het bos te hebben gevonden..dan ga je toch weer twijfelen.
Ik heb voor mijn algemene vakanties een Delta Loyd doorlopende reisverzekering + annuleringsverzekering afgesloten. Tijdens mijn vakantie in Amerika vorige zomer overleed plotseling de opa van mijn vriend (we zijn samenwonend). Na één telefoontje werd alles door Delta Loyd geregeld en betaald (achteraf alleen moeten bewijzen dat we inderdaad waren gevlogen en we op de begrafenis zijn geweest, naar mijn idee meer dan logisch). Dus ik was erg tevreden!
Nu gaan we 6 maanden naar Zuid Oost Azië, we zijn verzekerd voor backpacken (na email contact met tussenpersoon).
Maar ik ben toch benieuwd of iemand ervaring heeft met deze verzekering wat betreft lange reizen/ver weg(positief of negatief!). Ben benieuwd!
Thnx voor jullie reacties!
Ik heb voor mijn algemene vakanties een Delta Loyd doorlopende reisverzekering + annuleringsverzekering afgesloten. Tijdens mijn vakantie in Amerika vorige zomer overleed plotseling de opa van mijn vriend (we zijn samenwonend). Na één telefoontje werd alles door Delta Loyd geregeld en betaald (achteraf alleen moeten bewijzen dat we inderdaad waren gevlogen en we op de begrafenis zijn geweest, naar mijn idee meer dan logisch). Dus ik was erg tevreden!
Nu gaan we 6 maanden naar Zuid Oost Azië, we zijn verzekerd voor backpacken (na email contact met tussenpersoon).
Maar ik ben toch benieuwd of iemand ervaring heeft met deze verzekering wat betreft lange reizen/ver weg(positief of negatief!). Ben benieuwd!
Thnx voor jullie reacties!
- bolletjeom
- Reisexpert
Re: Delta Loyd Doorlopende Reisverzekering..ervaring?
soory geen ervaring. heb wel delt lloyd als zorgverzekering en daar ben ik tevreden over.
hoe lang mag je onafgebroken weg met een delta lloyd reisverzekering????
hoe lang mag je onafgebroken weg met een delta lloyd reisverzekering????
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
uit me hoofd een jaar..maar het kan ook 180 dagen zijn (dus een half jaar..) in ieder geval waren het meer dagen dan ik wegga 

Nog niet echt ervaring, maar verzekering genomen bij Centraal Beheer. Voor een reisverzekering + annuleringsverzekering was die voor mij 't goedkoopste (met wel volledige dekking waar ik dat wou).
Gr. Rene
Gr. Rene