Na reizen in thailand misschien australie??

Stel hier al je vragen over het Zuid-oostelijke gedeelte van Azië.
Plaats reactie
loesmeijer

Na reizen in thailand misschien australie??

Bericht door loesmeijer »

hoi, is het mogelijk om last min nog vanuit thailand nog een ticket te boeken naar australie??
ik heb namelijk 3 maanden de tijd, maar denk dat dat te lang is om alleen maar te reizen in thailand. is het dan nog wel de moeite om ook australie te pakken voor bv 6-8 weken??? andere tips zijn natuurlijk altijd welkom!!!

is erg lastig als je alle twee de landen wil bezoeken, maar zou dat graag willen, wat te doen??? en is dat erg duur???

Gr lous
Marco
Reiziger

Re: Na reizen in thailand misschien australie??

Bericht door Marco »

hey loes,

Het lijkt me dat dit best mogelijk is, aangezien bangkok een groot knooppunt is voor reizen naar Australië. Veel mensen die met een pakketreis gaan hebben dan b.v. een stopover in Thailand voordat ze verder gaan.

Is het misschien een idee om te kijken naar de omringende landen? Volgens mij ben je dan goedkoper uit en kun je meer dingen zien. Tenzij je natuurlijk persé naar Australië wil. Heb je dan ook een idee wat je er wil zien? Het land is zo groot dat je gemakkelijk alleen maar aan het reizen bent en nog niet echt kunt genieten van de reis.

De kosten van Australië liggen ook hoger dan b.v. Azië, dus geen idee wat je budget is maar zeker als je veel wil zien zal dat je dag gemiddelde wel wat opkrikken.
bolletjeom
Reisexpert

Re: Na reizen in thailand misschien australie??

Bericht door bolletjeom »

Vluchten naar Australie zitten relatief snel vol. We hebben er ooit eens naar gekeken toen we in Bangkok waren en toen besloten om gewoon ons oorspronkelijke plan aan te houden en van Timor naar Darwin te vliegen.
Toen we in Bali waren wilde we ons weer bedenken maar waren er simpel weg geen vluchten meet beschikbaar die komende maand.

Het kan dus wel maar waarschijnlijk niet heel makkelijk. Of je moet in je eerste week in Thailand al een ticket gaan halen voor 2 maanden later.
6 weken is er kort voor Australie en het is er zeker niet goedkoop. Ikzelf zou het bewaren voor een keer dat je meer tijd hebt en Azie eer aan doen en meerdere landen bezoeken.
3 maanden vliegen zo om!
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Plaats reactie