een maand maleisie in oktobr 2009
een maand maleisie in oktobr 2009
Hallo allemaal,
In oktober 2009 ga ik door Maleisie reizen! Wie heeft er nu al tips voor me?
bijvoorbeeld:
1) waar moet ik absoluut geweest zijn en waarom?
2) waar moet ik absoluut niet naar toe en waarom niet?
3) zijn er vrijwilligers baantjes?
4) wat is typisch maleisisch?
5) leuke barretjes?
6) welke eilandjes en / of stranden?
7) etc etc
Al vast bedankt!
Groeten,
Jimmy
In oktober 2009 ga ik door Maleisie reizen! Wie heeft er nu al tips voor me?
bijvoorbeeld:
1) waar moet ik absoluut geweest zijn en waarom?
2) waar moet ik absoluut niet naar toe en waarom niet?
3) zijn er vrijwilligers baantjes?
4) wat is typisch maleisisch?
5) leuke barretjes?
6) welke eilandjes en / of stranden?
7) etc etc
Al vast bedankt!
Groeten,
Jimmy
- bolletjeom
- Reisexpert
Re: een maand maleisie in oktobr 2009
-Melakka is leuk voor een dagje, Nederlandse geschiedenis en chineze straatjes1) waar moet ik absoluut geweest zijn en waarom?
-KL, chinatown, de torens maar ook het nationaal museum
-Tamanegara, gaat iedereen heen dus verwacht er niet te veel van. neem desnoods een aantal dagen om dieper de jungle in te trekken. kans op zien van dieren is klein. een bezoek aan de nomadische Orang Asli ( oorspronkelijke bevolking) is een toertje waard.
-Perhentian islands
-EN BORNEO. Voor een paar tientjes ben je er al....wanneer je daar tips over wilt moet je het maar laten weten...dan heb ik nog een a4tje vol

ben niets tegen gekomen dat echt tegen viel2) waar moet ik absoluut niet naar toe en waarom niet?
ik had je ergens anders al verwezen naar de database met adressen die we hier hebben. persoonlijk denk ik dat er buurlanden zijn waar je nuttiger vrijwilligerswerk kunt doen. Maleisie is relatief rijk en goed ontwikkeld3) zijn er vrijwilligers baantjes?
eeh geen idee. in mijn ogen is er niet zo'n sterke cultuur.4) wat is typisch maleisisch?
geen idee5) leuke barretjes?
perhentian islands!!! top!6) welke eilandjes en / of stranden?
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Re: een maand maleisie in oktobr 2009
1) waar moet ik absoluut geweest zijn en waarom? KL de torens, gewoon omdat het leuk is van de foto. Vlinderpark in KL is ook erg leuk. Kabelbaan op langkawi.
2) waar moet ik absoluut niet naar toe en waarom niet? Malasie*, vond penang ook niet zo'n leuke stad (als je een scooter huurt om het eiland rond te rijden is wel ok)
4) wat is typisch maleisisch? uuh chinezen, mensen die alleen chinees spreken, chinees eten.. :lol: :lol: :lol:
5) leuke barretjes? Nee niet echt, in of bij hostels.
6) welke eilandjes en / of stranden? langkawi heeft wel erg mooie stranden maar ook met veel mooie=duure hotels (
7) Persoonelijk vond ik Malesie (vasteland waar ik dan ben geweest) het minst interessante aziatische land. Als het nog zo ver weg is kan ik me voorstellen dat je nog geen ticket hebt geboekt, mocht dat zo zijn zo ik je keuze nog eens heroverwegen.
2) waar moet ik absoluut niet naar toe en waarom niet? Malasie*, vond penang ook niet zo'n leuke stad (als je een scooter huurt om het eiland rond te rijden is wel ok)
4) wat is typisch maleisisch? uuh chinezen, mensen die alleen chinees spreken, chinees eten.. :lol: :lol: :lol:
5) leuke barretjes? Nee niet echt, in of bij hostels.
6) welke eilandjes en / of stranden? langkawi heeft wel erg mooie stranden maar ook met veel mooie=duure hotels (
7) Persoonelijk vond ik Malesie (vasteland waar ik dan ben geweest) het minst interessante aziatische land. Als het nog zo ver weg is kan ik me voorstellen dat je nog geen ticket hebt geboekt, mocht dat zo zijn zo ik je keuze nog eens heroverwegen.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY