Wie wil schrijven over India?
- bolletjeom
- Reisexpert
Wie wil schrijven over India?
Hallo
is er hier iemand die in India is geweest en voor onze afdeling "alles over" wat infomatie zou willen verzamelen en wat tekstjes zou willen schrijven????
voor voorbeelden kijk op: https://www.aroundtheglobe.nl/reizen/indonesie/
zo ja, laat het hier even weten!
bij voorbaat dank!
is er hier iemand die in India is geweest en voor onze afdeling "alles over" wat infomatie zou willen verzamelen en wat tekstjes zou willen schrijven????
voor voorbeelden kijk op: https://www.aroundtheglobe.nl/reizen/indonesie/
zo ja, laat het hier even weten!
bij voorbaat dank!
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Re: Wie wil schrijven over India?
Ja ooit als ik weer meer tijd heb staat het wel op de planning. Alleen noord-India dan he.
En het is trouwens echt waar, ik wilde nooit meer terug naar India en nu begin ik er stiekum toch aan te denken. Dan wel naar het zuiden of het echt noorden maar toch. Ik was nog zo gewaarschuwd thuis vergeet je alle ellende en kan je niet wachten tot je terug mag. :shock:
En het is trouwens echt waar, ik wilde nooit meer terug naar India en nu begin ik er stiekum toch aan te denken. Dan wel naar het zuiden of het echt noorden maar toch. Ik was nog zo gewaarschuwd thuis vergeet je alle ellende en kan je niet wachten tot je terug mag. :shock:
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Ik ben ooit 4 dagen in Bangalore geweest, wilde nooit meer terug, en dat wil ik nog steeds niet. Sla die plaats maar over als je ooit nog eens teruggaat hoorTikva schreef:Ja ooit als ik weer meer tijd heb staat het wel op de planning. Alleen noord-India dan he.

Ga er binnenkort heen. Is wel georganiseerd (dat deel van mijn reis dan wel...), maar wie weet kan ik toch nog bruikbare info vergaren.
- bolletjeom
- Reisexpert
Alle info in tekst vorm is meer dan welkom
Ook basis info overt het land, klimaat, bevolking
ook visa of vaccinaties enzo. maar ook een kleine omschrijving van hoogtepunten in een land zien we graag.
Ga je door een groot stuk van india ( langs de hoogtepunten) of alleen een klein hoekje?
Ook basis info overt het land, klimaat, bevolking
ook visa of vaccinaties enzo. maar ook een kleine omschrijving van hoogtepunten in een land zien we graag.
Ga je door een groot stuk van india ( langs de hoogtepunten) of alleen een klein hoekje?
Ik kreeg vandaag een email van Marije, die heeft me dit toegestuurd. Hier kunnen we vast wel wat mee toch?
- bolletjeom
- Reisexpert
ha!! geweldig!
zal het binnenkort plaatsen.
zal het binnenkort plaatsen.
- bolletjeom
- Reisexpert
het is geplaatst!!
Beetje late reactie: ga naar noord-india (delhi, agra, jaipur en varanassi). Zal kijken wat ik onderweg aan wetenswaardigheden kan achterhalen. Het verkrijgen van een visum was al een hele toer. Nergens was juiste info verkrijgbaar (zelfs de info van Djoser was achterhaald!)
Mocht je nog behoefte hebben aan een aanvulling, ik heb tijd en ben net terug van 4 maanden India (alleen Noord-India, dat wel). Heb ook veel fotomateriaal 
Groetjes,
Janine

Groetjes,
Janine
Zin om meer te lezen? check mijn blog: www.seasonyourlife.nl/blog
Hey Janine, heel graag! Ik stuur je even een email met uitleg e.d. dat is misschien wat gemakkelijker dan via het forum.
Ben tot nu toe drie keer naar India geweest en wellicht gaan we eind dit jaar weer . . .
Ben je wellicht ook geïnteresseerd in reisverhalen? Dan kan je die vinden op mijn Homepage:
Zie de link in mijn handtekening.
Ben je wellicht ook geïnteresseerd in reisverhalen? Dan kan je die vinden op mijn Homepage:
Zie de link in mijn handtekening.
We zijn meer op zoek naar de informatie zelf dan naar de verhalen. Dus mocht je interesse hebben dan graag!