Sandalen vs. Schoenen
-
- Vakantieganger
- Contacteer:
Sandalen vs. Schoenen
Ik heb een stel vrij goede sandalen waar ik veel mee heb gelopen in de Zwitserse Alpen en dit beviel me eigenlijk prima. Nu ga ik in januari 5 maanden naar Zuid-Oost Azie en ik vraag me af of ik het daar ook prima met mijn sandalen af kan of dat ik toch echt wandelschoenen moet hebben...?
Groetjes Annika
Groetjes Annika
- bolletjeom
- Reisexpert
het hangt ervan af wat je wilt gaan doen
Wanneer je absoluut een lange jungle trekking wilt maken zal je ook je wandelschoenen mee moeten nemen.
Het zal waarschijnlijk wel de enige keer zijn dat je ze dan aan hebt
Voor alle andere dingen voldoen sandalen prima!
Wanneer je absoluut een lange jungle trekking wilt maken zal je ook je wandelschoenen mee moeten nemen.
Het zal waarschijnlijk wel de enige keer zijn dat je ze dan aan hebt
Voor alle andere dingen voldoen sandalen prima!
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
- jmksprangers
- Reisexpert
- Contacteer:
Als je alleen naar zuid-oost azie gaat kan je ook wel met alleen sandalen. Als het of/of is dan zeker de sandalen. Mischien zijn lichte lage wandel schoenen nog een optie.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Inderdaad, je zult ze niet veel aanhebben maar wanneer je een jungletrekking maakt zul je erg blij zijn dat je ze toch hebt meegesleept! (je wandelschoenen dus). Het is niet voor niets REGENwoud, en als je daar twee of drie dagen door moet met je sandalen wordt je niet vrolijk. Het is vaak modderig zonder echt pad, om over bloedzuigers nog maar te zwijgen. Ik weet dat tegen die laatste bergschoenen nog niet alle bescherming bieden, maar in ieder geval meer dan sandalen!
Ik zou ze dus zeker meenemen....
Ik zou ze dus zeker meenemen....
Re: Sandalen vs. Schoenen
wij hebben steeds flip-flops, goede wandelschoenen en sandalen (type Teva, maar beter merk) mee
voor elk doel dus de gepaste schoenen!
voor elk doel dus de gepaste schoenen!