Hoi,
Ik ben een 23 jarige jongen uit het zuiden des lands. Mijn grote droom is om eens een (wereld) reis te maken over een paar jaar. Ik wil namelijk wat van de wereld zien, en niet alleen maar werken voor het huisje boompje beestje gevoel.
Ik heb een aantal vragen aan mensen die al eens rond getrokken zijn.
Moet je je huurhuis opzeggen als je bv een jaar weggaat?
En hoe gaat het met je baan? Ik heb nu een vast contract, maar ik denk dat dat komt te vervallen als ik besluit om rond te gaan trekken.
Verder wil ik komende jaren veel gaan sparen, daar ben ik nu al mee bezig. Zijn er nog meer dingen die ik kan doen om mijn droom te verwezelijken en om er in nederland toch al wat actiever mee bezig te zijn. Ondanks dat het nog even duurt alvorens ik ga.
Groetjes
Rondreizen over een paar jaar!
Hoi Gourange,
Je huurhuis hangt af van je verhuurder. Bij een woningstichting mag je meestal niet onderverhuren bij een particulier soms wel. Voor je baan hangt het ook van je baas af.
Voordat ik op reis ging heb ik veel lol gehad met het lezen van websites van mensen die al onderweg zijn. Zo ben je er toch mee bezig en doe je ook gelijk ideeen op. Ongeveer 14 maanden van te voren ben ik echt over de route na gaan denken etc..
Je huurhuis hangt af van je verhuurder. Bij een woningstichting mag je meestal niet onderverhuren bij een particulier soms wel. Voor je baan hangt het ook van je baas af.
Voordat ik op reis ging heb ik veel lol gehad met het lezen van websites van mensen die al onderweg zijn. Zo ben je er toch mee bezig en doe je ook gelijk ideeen op. Ongeveer 14 maanden van te voren ben ik echt over de route na gaan denken etc..
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
- bolletjeom
- Reisexpert