Bagage opslaan in New Delhi

Stel hier je vragen over India, Nepal en Sri Lanka.
Plaats reactie
Kasper

Bagage opslaan in New Delhi

Bericht door Kasper »

Bagage achterlaten doe ik bij voorkeur niet, maar in dit geval zit er even niets anders op. We moeten gedurende ca 2 maanden een deel van onze bagage opslaan in of vlak bij New Delhi India. Oa met een laptop, dus het moet wel veilig en betrouwbaar, voor zover dat mogelijk is natuurlijk. :?
In de tussentijd gaan we lekker touren door Kashmir, Punjab, Rajasthan en Gujarat. :D
Is er wellicht iemand die een hotel / hostel /of ander optie kent in Delhi waar dat zou kunnen? Of heeft er iemand nog goeie tips op dit gebied?

Alvast bedankt voor je reactie,
Kasper.
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

2 maanden is echt wel erg lang.

Kan me geen goedkoop hotel in Delhi voorstellen waar je dat wil doen. En bagageopslags op bijv treinstation zijn ook niet bedoelt voor die termijn.

Je beste kans is denk ik inchecken in een duur hotel en het daar, eventueel tegen betaling laten bewaren. Maar ook dan moet je realistisch zijn er hoeft maar 1 medewerker te zijn die denkt goh dat spul staat hier wel lang die lui komen vast niet meer terug.

Moet je het echt opslaan is het niet mogelijk je bagage terug te sturen naar Nederland dat is goed en goedkoop mogelijk. Ander idee is als je in kathmandu komt het daar opslaan. Daar zijn ze wel gewend aan lange termijn voor mensen die een maand ofzo gaan trekken in de bergen.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Plaats reactie