eerste keer
eerste keer
Hoi,
Ik ben nu 18 jaar en ik zou graag iets van de wereld zien. Zo'n backpackreis lijkt me heel tof om te doen, maar ik heb natuurlijk geen ervaring.
Ik wil graag naar Cambodja gaan (of laos of een van die landen in die buurt). Ook China en Japan staan op mijn verlanglijstje. Ik ben nogal fan van de aziatische cultuur.
Is dit doenbaar voor een eerste keer? of raden jullie andere plekken aan?
Ik ben nu 18 jaar en ik zou graag iets van de wereld zien. Zo'n backpackreis lijkt me heel tof om te doen, maar ik heb natuurlijk geen ervaring.
Ik wil graag naar Cambodja gaan (of laos of een van die landen in die buurt). Ook China en Japan staan op mijn verlanglijstje. Ik ben nogal fan van de aziatische cultuur.
Is dit doenbaar voor een eerste keer? of raden jullie andere plekken aan?
- bolletjeom
- Reisexpert
Dag Sjorge
Azie is in mijn ogen het fijnste continent om mee te beginnen als Backpacker.
Je kunt makkelijk overal je weg vinden, het is niet duur en er is cultuur.
Wanneer je het echt makkelijk wilt aanpakken een allereerste keer dan moet je naar Australie.
Ik geloof dat Japan een stuk duurder is om in te reizen. Vergelijkbaar met Europa. Dus misschien laat je budget het niet toe om tijdens een eerste reis ook naar Japan te gaan.
Wat betreft zuid-oost Azie.
De meeste mensen beginnen hun reis in Bangkok omdat je daar het goedkoopste heen vliegt. Thailand is ook een goed land om in te beginnen omdat het daar allemaal het makkelijkste gaat. Daarna reizen veel mensen door naar Cambodia, Vietnam en China of een rondje met Laos er in
hoeveel tijd heb je en wanneer wil je weg???
Azie is in mijn ogen het fijnste continent om mee te beginnen als Backpacker.
Je kunt makkelijk overal je weg vinden, het is niet duur en er is cultuur.
Wanneer je het echt makkelijk wilt aanpakken een allereerste keer dan moet je naar Australie.