Postcrossing

Plaats hier het overige wat je niet kwijt kunt onder de continent-hoofdstukken. Bijvoorbeeld vragen over tickets of tips die je graag wilt horen over je volgende reis.
Plaats reactie
Nienke Krook
Reisexpert
Contacteer:

Postcrossing

Bericht door Nienke Krook »

Zijn er mensen die aan Postcrossing doen?
Je kunt op deze site inschrijven en ansichtkaarten sturen en ontvangen uit het buitenland. Erg verslavend!

http://www.postcrossing.com/

Afbeelding
http://www.thetraveltester.com [verhalen en tips over betekenisvol en onafhankelijk reizen] | binnenkort: downundertrip.com [expert tips voor je eerste Australië bezoek]
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Re: Postcrossing

Bericht door Globeskater »

hey nienke, ik doe inmiddels denk ik alweer anderhalf jaar aan postcrossing! ben nu wat oudere berichten aan lezen en kwam dit topic tegen, leuk dat hier ook nog een andere postcrosser is :D
InekeKremers
Reiziger

Bericht door InekeKremers »

Hey,

Ik doe ook aan postcrossing. Ben helemaal verschlaafd, al is het de laatste tijd wel wat minder geworden.
Leuk om te zien dat er hier meer postcrossers zijn.

Groetjes, Ineke
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Even dit topic uppen, ik doe sinds vanavond ook aan postcrossing! Ik heb al drie kaartjes klaar liggen: eentje voor ergens in NL, eentje voor Duitsland en eentje voor Rusland. Morgen nog op zoek naar een kaartje voor Finland en de USA. Zijn er inmiddels meer ATG-ers die meedoen?
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Travelator
Reisexpert

Bericht door Travelator »

Ik ben zo iemand (laatste der Mohikanen) die nog leuk een enorme stapel ansichtkaarten op de bus doet als ik op vakantie ben (of soms zomaar, voor de lol).
En dan niet gewoon zo'n zonnetje met de temperatuur en de groeten.
Ik neem vaak onwijs veel tijd om de kaartjes te schrijven en kan me daar van tevoren altijd al erg op verheugen.
Hele verhalen schrijf ik -soms verzonnen haha- en wanneer je weer eens ergens een kaartje van jezelf tegenkomt, is het ook altijd erg leuk om weer terug te lezen.
Sommige mensen bewaren ze en zo heb ik een soort persoonlijke documentatie van waar ik ben geweest en wat ik heb meegemaakt...

I hartje Ansichtkaarten!
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...

http://siem.aroundtheglobe.nl
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Ha, wat leuk om te lezen! Hier nog iemand die verzot is op het sturen van (ansicht)kaartjes, niet alleen tijdens de vakantie, maar ook gewoon zomaar. Voor de leuk. Mijn Australische gastgezinnen en vrienden over de hele wereld krijgen regelmatig een leuke Hollandse kaart :D Gek is dat hè, hoe je je kunt verheugen op het schrijven van de kaartjes. Leuk om op die manier een persoonlijke documentatie bij te houden!
Zit jij ook bij postcrossing?
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Ik heb er tijd aan meegedaan maar ik ben tijdelijk gestopt toen ik vorig jaar simpelweg er geen tijd meer voor had... wil binnenkort de draad denk ik weer op gaan pakken. Heb nog best veel kaartjes liggen hier!
Travelator
Reisexpert

Bericht door Travelator »

Reismeis schreef:Zit jij ook bij postcrossing?
Nee, ik had er nog nooit van gehoord, maar het idee om kaarten te sturen naar en te ontvangen van wildvreemden spreekt me ook minder aan.
Dus ik hou het lekker bij m'n vakantie- en inderdaad ook vaak zomaar even tussendoor-kaartjes! :-)

*handenwrijf*
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...

http://siem.aroundtheglobe.nl
Yvonnetje
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Yvonnetje »

Lang geleden ben ik er lid van geweest. Ik weet niet of ik mijn account nog terug zou kunnen vinden.
Toen ben ik er mee gestopt omdat het het een dure hobby begon te worden en ik niet meer wist waar ik de kaartjes moest laten.
Ik vind het nog altijd wel heel leuk om kaartjes te schrijven en te krijgen. Maakt me blij :)
Straks na de verhuizing hoop ik op veel nieuwe kaartjes ;)
Nederlandstalig blog over mijn leven in China & mijn reizen op http://goyvon.com

2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland
Plaats reactie