Waar een fotocursus volgen?

Plaats hier het overige wat je niet kwijt kunt onder de continent-hoofdstukken. Bijvoorbeeld vragen over tickets of tips die je graag wilt horen over je volgende reis.
Plaats reactie
Erik
Site Admin

Waar een fotocursus volgen?

Bericht door Erik »

Op dit moment ben ik op zoek naar een plek waar ik een fotografiecursus voor een spiegelreflex camera kan volgen. Het gaat om een Sony en niet om een Canon welke op dit moment een gratis cursus bij iedere nieuwe camera aanbieden. Ik zag dat er op de website van Sony ook een online cursus beschikbaar was maar weet niet of dat ook echt effectief is.

Graag zou ik een paar lessen willen waarin de basiszaken van fotograferen worden behandeld zoals hoe werkt de spiegelreflex, compositie voor een foto, portret foto's maken etc etc.

Iemand suggesties ? Graag in de buurt van Den Bosch en omstreken :) Utrecht zou eventueel ook nog een optie zijn maar dan wel maar één keer per week.

Mocht iemand in de buurt wonen en ook voldoende weten om het uit te kunnen leggen houd ik me ook aanbevolen :)
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Ik heb zelf een aantal cursussen gevolgd bij de Uitwijk/Parnassos in Utrecht en ben er zeer over te spreken (ook over Edwin, de docent):

http://www.uu.nl/uupublish/informatievo ... 7main.html

Helaas begint de eerstvolgende basiscursus pas weer in het najaar.....
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

Hoi Erik, voor de Sony (alpha 100) heb ik een online boek gekocht. Was een boek speciaal voor die camera en dan als PDF.

Er zijn denk ik meerdere van dat soort boeken maar deze kreeg hele goede ressesies op foto websites.

Ik vond het wel erg handig er werdt veel uitgebreider bij dingen stil gestaan dan in de handleiding. Het is natuurlijk niet hetzelfde als een echte curus maar wellicht kan je er toch wat mee.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Plaats reactie