Australie naar Midden-Amerika

Stel hier al je vragen over Australië. Van budget tot visums en van campers huren tot aan de beste stranden.
Plaats reactie
estelle
Wereldreiziger
Contacteer:

Australie naar Midden-Amerika

Bericht door estelle »

Hellohello,

Hoe zijn jullie van Australie naar Midden-Amerika gevlogen? Ik wil graag van Australie naar Mexico. Nu is er een betaalbare optie om van Sydney via Fiji naar Los Angeles te vliegen (470 euries). Maar kenti iemand ook andere betaalbare opties waarmee je echt Midden- of Zuid-AMerika in kan vliegen?

Alvast bedankt!
Belle

Bericht door Belle »

Hoi Estelle,

Wij reizen andersom. Van Centraal Amerika (via Nieuw Zeeland) naar Australie. Wij landen echter ook niet in Centraal Amerika maar in Los Angeles. Voor zo'n 125 euro vlieg je vanaf L.A naar Costa Rica (San Jose) of Mexico. Voor ons had vliegwinkel.nl de meest goedkope tickets.

Succes!
meri
Vakantieganger
Contacteer:

Bericht door meri »

Hoi Estelle,

Ik hoorde net van een australische vriend die binnenkort naar brazilie vliegt, hij gaat met Air New Zealand.
Waarschijnlijk is over US vliegen inderdaad het makkelijkst, doe ik ook voor mijn vlucht naar Costa Rica. Je hebt geloof ik ook geen visum nodig voor US als je als Nederlander minder dan 90 dagen blijft. Tenminste, zo staat het nu op de website van de ambassade.

Succes!
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

ben zelf ook via de USA gevlogen toen ik naar midden amerika wilde. Is inderdaad een klap goedkoper.
idd geen visum nodig voor de VS.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Plaats reactie