Binnenlandse vlucht Beijing-Chengdu

Stel hier je vragen over Rusland, Mongolië en China of misschien wil je meer weten over de beroemde treinroute? Maar ook ook andere landen zoals Tibet, Hongkong, Macau en Taiwan komen hier aan bod.
Plaats reactie
_Marije_

Binnenlandse vlucht Beijing-Chengdu

Bericht door _Marije_ »

Hoi,

Ik ga met een vriend door China reizen. We vliegen op Beijing, maar willen dan meteen doorgaan naar Chengdu. Waar kunnen we een goedkope binnenlandse vlucht regelen, of is het ook mogelijk om in Bejing meteen een ticket te boeken voor het volgende vliegtuig naar Chengdu.

We zijn namelijk een beetje bang voor vertragingen, waardoor we de overstap missen.

Groetjes!
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

Dag Marije

vraag 1: je gaat Beijing toch niet overslaan??? geweldige stad

vraag 2 ken je deze sites?:
http://www.chinatripadvisor.com/english/

en

http://www.chinaticketmaster.com/

daar kan je in een mooi overzicht alle vluchten tussen de 2 steden zien en dus ook alle namen van de airlines. is makkelijk als je verder moet zoeken.

ik meen ooit gelezen te hebben dat je tijdig moet boeken in china. mar dat weet ik niet zeker.
Waarom gun je jezelf niet een paar uur tussen 2 vluchten in? gewoon voor de veiligheid.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
_Marije_

Bericht door _Marije_ »

Nee! We gaan de stad zeker niet overslaan. Maar we gaan er vijf/zes dagen zitten aan het einde van onze reis (retourtje dusseldorf-beijing) omdat in die tijd dan ook twee vrienden zitten.

We zitten er nu over te denken om rond 17.00u vanaf Beijing te vliegen, terwijl we om 11.00u aankomen. Kunnen we zes uur vertraging oplopen...
Plaats reactie