Test je landenkennis/reisIQ
- bolletjeom
- Reisexpert
Test je landenkennis/reisIQ
ik heb een ongelooflijk leuk spelletje gevonden. Je krijgt dan een landkaart te zien en dan moet je aanklikken waar steden en bezienswaardigheden liggen.
Hoe beter je kennis van de wereld, hoe hoger je score. Na afloop kan je zien wat je zogenaamde ReisIQ is
1 waarschuwing...het is ernstig verslavend 8)
http://www.travelpod.com/traveler-iq/game1
ben benieuwd wat jullie IQ is
ik heb hem nu 3 keer gedaan en de hoogste score was IQ 129 tot in level 12 8)
Hoe beter je kennis van de wereld, hoe hoger je score. Na afloop kan je zien wat je zogenaamde ReisIQ is
1 waarschuwing...het is ernstig verslavend 8)
http://www.travelpod.com/traveler-iq/game1
ben benieuwd wat jullie IQ is
ik heb hem nu 3 keer gedaan en de hoogste score was IQ 129 tot in level 12 8)
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
- bolletjeom
- Reisexpert
-
- Reiziger
- bolletjeom
- Reisexpert
Leuk spel... eerste keer level 11 met 392136 punten IQ 113
Moet nog nff goed oefen vooral afrika is moeilijk..
Moet nog nff goed oefen vooral afrika is moeilijk..
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
- bolletjeom
- Reisexpert
mee eens jos!!het is wel goed voor je algemene ontwikkeling want allerlei vage plaatsen komen langs zetten
Erik is gewoon een beetje laf, bang voor een laag IQ :twisted:
ik zal eens aan mijn score gaan werken...heb het vandaag nog niet gespeeld 8)Alleen het world niveau is trouwens leuk. In andere delen krijf je óf toch veel punten als je er ver vanaf zit (gewoon op land klikken), óf ze vragen echt heel vage dingen........
Niet zoveel praatjes he....
Heb hem net uitgespeeld. Genoeg punten om naar level 13 te gaan, maar die is er dus niet
. De enige dingen die IQ punten kosten zijn: 1. de kaart is niet gedetailleerd genoeg zodat je er steeds 100 km naastzit. 2. Die fucking gehuchten in Australië. Australie heeft nauwelijks meer inwoners dan NL (20 miljoen geloof ik), maar toch vragen ze steeds om Australische gehuchten van een paar duizend inwoners
. Amersfoort vragen ze toch ook niet om, en zelfs Alkmaar komt er niet in voor voor zover ik weet 
Ok: score 599.000 punten (61.000 in level 12), IQ weer 135
Heb hem net uitgespeeld. Genoeg punten om naar level 13 te gaan, maar die is er dus niet

Ok: score 599.000 punten (61.000 in level 12), IQ weer 135
- bolletjeom
- Reisexpert
ik heb hem ook al een paar keer uitgespeeld
ik ga de soep in wanneer ze naar de landen in het westen van Afrika vragen en de "stannen" zijn bij mij een drama.
kaartje had inderdaad groter gemogen maar ik zit heel vaak onder de 40 kilometer ergens vandaan. Gister zelfs een keer 7 kilometer!! toen was ik trots
heb vandaag de unesco eens geprobeerd. leuk maar niet makkelijk. vind die met de foto's ook leuk totdat ze moskeeen gaan laten zien en ik weer de mist in ga. en National parken in de VS bij de unescolijst was ook een drama.
ops:
trouwens nog nooit gehuchten in Australie langs zien komen! dat vind ik leuk aan het spel. sommige plaatsen komen wel terug maar het is echt iedere keer weer anders. Soms veel afrika en soms niets.
topscore van vandaag 129 IQ
ik ga de soep in wanneer ze naar de landen in het westen van Afrika vragen en de "stannen" zijn bij mij een drama.
kaartje had inderdaad groter gemogen maar ik zit heel vaak onder de 40 kilometer ergens vandaan. Gister zelfs een keer 7 kilometer!! toen was ik trots
heb vandaag de unesco eens geprobeerd. leuk maar niet makkelijk. vind die met de foto's ook leuk totdat ze moskeeen gaan laten zien en ik weer de mist in ga. en National parken in de VS bij de unescolijst was ook een drama.

trouwens nog nooit gehuchten in Australie langs zien komen! dat vind ik leuk aan het spel. sommige plaatsen komen wel terug maar het is echt iedere keer weer anders. Soms veel afrika en soms niets.
topscore van vandaag 129 IQ