van het nieuwe vliegveld naar het oude (SNELSTE MANIER )
-
van het nieuwe vliegveld naar het oude (SNELSTE MANIER )
HULP GEVRAAGD
wij komen op het nieuwe vliegveld aan in bangkok , en hebben 3 uur later een doorvlucht vanaf het oude vliegveld,
MIJN VRAAG
hoe kom ik daar het snelste taxi??? hoe duur zou dat kosten?? hoe lang zou het duren?? chuttelbus waar zou ik die moeten vinden ??
ik dank iedereen die mij wil helpen
john
wij komen op het nieuwe vliegveld aan in bangkok , en hebben 3 uur later een doorvlucht vanaf het oude vliegveld,
MIJN VRAAG
hoe kom ik daar het snelste taxi??? hoe duur zou dat kosten?? hoe lang zou het duren?? chuttelbus waar zou ik die moeten vinden ??
ik dank iedereen die mij wil helpen
john
Re: van het nieuwe vliegveld naar het oude (SNELSTE MANIER )
Je moet echt door/langs de hele stad! Overdag doe je volgens mij meer dan een uur erover met de taxi.
Is het mogelijk om je ticket om te boeken? Als je aankomt in Thailand moet je eerst in de rij bij de imigragie, je bagage oppikken en door de douane. Dat duurt 30-60 minuten. Dan kun je pas vertrekken naar het andere vliegveld. Ik neem aan dat je met bagage reist, dus je moet daar 45-30 minuten vantevoren inchecken (afhankelijk van de maatschappij). Als je ook maar iets van vertraging hebt, mis je je vlucht.
Is het mogelijk om je ticket om te boeken? Als je aankomt in Thailand moet je eerst in de rij bij de imigragie, je bagage oppikken en door de douane. Dat duurt 30-60 minuten. Dan kun je pas vertrekken naar het andere vliegveld. Ik neem aan dat je met bagage reist, dus je moet daar 45-30 minuten vantevoren inchecken (afhankelijk van de maatschappij). Als je ook maar iets van vertraging hebt, mis je je vlucht.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Re: van het nieuwe vliegveld naar het oude (SNELSTE MANIER )
In 3 uur? Dat ga je echt niet halen.
Als ik jou was zou ik iets omboeken of een dag in de stad blijven.
Als ik jou was zou ik iets omboeken of een dag in de stad blijven.