Ik kwam bij toeval op de site van Road ID uit.. Ik kwam daar op dit onderdeel van de site: http://www.roadid.com/Common/Catalog.aspx?C=RoadID
en bedacht me dat dit mss wel handig kan zijn, bestaat er ook zoiets in Nederland. Hebben mensen er al eens gebruik van gemaakt en wat voor informatie zou je er opzetten?
Ik ben zelf best wel een brokkenpiloot en omdat ik geregeld alleen ga sporten (op de racefiets) en ook alleen op reis ga lijkt het mij mss wel handig om gewoon altijd zo'n armbandje te dragen zodat mocht mij eens wat overkomen en ik heb even geen ID in de buurt dan kunnen ze er sneller achter komen wie ik ben.
Ik ben dus benieuwd naar ervaringen en gelijksoortige producten!
Road-ID
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
Re: Road-ID
Ik heb hier eigenlijk nooit aan gedacht voor het reizen. Je ziet het wel vaker bij kleine kinderen voor het geval ze in een menigte papa en mama kwijt raken. Opzich niet zo verkeerd als je alleen op reis bent.
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
Re: Road-ID
het komt eigenlijk een beetje door een ongeluk die ik afgelopen week heb zien gebeuren dat ik blij was dat nadat wij er als eersten bij waren er ook mensen kwamen die hem kenden.. daarnaast heb je die verhalen als die vermiste vrouw in Spanje.. vandaar dat ik bedacht dat het mss wel handig is... helemaal in noodsituaties..