Advies gevraagd reisroute

Stel hier al je vragen over het Zuid-oostelijke gedeelte van Azië.
Plaats reactie
Llinda
Vakantieganger

Advies gevraagd reisroute

Bericht door Llinda »

Goedemiddag beste reizigers,

Allereerst bedankt voor alle uitgebreide informatie hier op de site en in het forum! Erg leuk om de verschillende meningen te lezen over alle bestemmingen en routes. Ik heb op deze manier een aardig goed beeld kunnen maken van waar ik allemaal heen wil. Toch heb ik nog wat advies nodig, over de route.

Ik ga voor 4,5 maand naar ZO Azie, vetrek half september, retourticket Bangkok.
Globale reisroute: Bangkok, Noord Thailand, in noorden grens over naar Laos, noord-Laos, Vietnam (van noord naar zuid), grens over naar Cambodja, Oost & Zuid Thailand (eilanden) , Maleisie (Kuala Lumpur) + evt. 4 weken Indonesie (van Jakarta naar Bali).
Deze route heb ik al vaker voorbij zien komen. Of ik naar Indonesie ga weet ik nog niet, ik wil niet haasten namelijk.

Maar ik zou ook graag naar zuid-Laos gaan! Lees daar zulke fantastische verhalen over. Ik weet alleen niet zo goed hoe ik dat moet inpassen in mijn reis. Wie heeft advies?
Is het ook mogelijk om eerst noord-laos te doen, dan door naar vietnam, cambodja. En dan vanuit noord cambodja nog zuid-laos te doen (en dan weer Thailand) ?

Ik hoor het graag! Bedankt alvast.
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Re: Advies gevraagd reisroute

Bericht door Tikva »

Ja hoor dat kan prima, je kunt dan van zuid-laos bij pake weer de grens over naar thailand en binnen 1 dag in bangkok zijn.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Llinda
Vakantieganger

Bericht door Llinda »

Ok top, dat zou ideaal zijn! En qua visum kom je dan niet in de problemen?
Bedankt!
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

Geen probleem je kunt tegenwoordig ook bij die grensovergang een visum on arrivel krijgen voor laos en wanneer je weer naar thailand gaat krijg je 14 dagen.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Plaats reactie