Micro simkaart voor Iphone 4 in Indonesië
Micro simkaart voor Iphone 4 in Indonesië
Hoi,
Ik ga volgende week zondag samen met 2 vrienden van mij een maand rondtrekken in Indonesië. Ik ben van plan om mijn Iphone 4 mee te nemen omdat hier veel muziek op staat en deze goede filmpjes en foto's maakt. Zoals een aantal van jullie misschien niet weten zit er in een Iphone een Micro simkaart. Ik ben van plan om in Indonesië een nieuwe simkaart te halen voor deze maand tijd omdat dit stukken goedkoper is. Mijn vraag is dan ook: Kan je in Indonesië gemakkelijk een Micro simkaart kopen voor een Iphone 4?
Alvast bedankt voor jullie reacties,
Groetjes Giel
Ik ga volgende week zondag samen met 2 vrienden van mij een maand rondtrekken in Indonesië. Ik ben van plan om mijn Iphone 4 mee te nemen omdat hier veel muziek op staat en deze goede filmpjes en foto's maakt. Zoals een aantal van jullie misschien niet weten zit er in een Iphone een Micro simkaart. Ik ben van plan om in Indonesië een nieuwe simkaart te halen voor deze maand tijd omdat dit stukken goedkoper is. Mijn vraag is dan ook: Kan je in Indonesië gemakkelijk een Micro simkaart kopen voor een Iphone 4?
Alvast bedankt voor jullie reacties,
Groetjes Giel
Re: Micro simkaart voor Iphone 4 in Indonesië
Is je toestel uberhaupt SIM-lock vrij?
Ik ga pas over 3 weken naar Indonesie, helaas kan ik je vraag niet beantwoorden. Zelf kies ik er in Indonesie altijd voor om een Indonesische SIM-kaart in mijn oude foon te stoppen, en mijn smartfoon gebruik ik alleen voor (gratis) WiFi en met mijn Nederlandse SIM-kaart.
Ik ga pas over 3 weken naar Indonesie, helaas kan ik je vraag niet beantwoorden. Zelf kies ik er in Indonesie altijd voor om een Indonesische SIM-kaart in mijn oude foon te stoppen, en mijn smartfoon gebruik ik alleen voor (gratis) WiFi en met mijn Nederlandse SIM-kaart.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Mijn iphone is simlock vrij ja. Het is zeker een optie om een tweede telefoon mee te nemen met een normale simkaart. Maar in het geval dat Micro sims gemakkelijk te verkrijgen zijn, neem ik het liefste 1 telefoon mee.
Ik zou een prepaid kaartje nemen van XL inclusief internet. Je betaald dan ongeveer 15 euro voor een kaartje met onbeperkt internet. XL heeft overal, behalve in de binnenlanden van Sulawesi, goed bereik en het netwerk is bijna overal 3G.
- LadyHeather
- Reisexpert
Er zijn hier wel iphones dus ze moeten te koop zijn
maar ik weet niet hoe makkelijk. 3 (paarse verpakking) heeft ook goed bereik, iig op java en goedkoop (prepaid) internet. Zelf heb ik XL maar zonder internet (maar met gratis facebook tussen 12 uur snachts en 5 uur smiddags) maar weet dus niet of die in een iphone past...

Selalu mencari...
-
Qreply
En? Was het gelukt om zon micro sim te krijgen? Ik ga aankomede week en ben ook erg benieuwd