Ben je van plan om binnenkort te vertrekken dan zit je goed met deze backpacker informatiesite. Vind hier het backpackers forum met de meeste gestelde vragen wat betreft voorbereidingen, tours en achtergrond informatie
pfff het is nu al het slechste wk ooit zeg. wat een niveau. Denk dat ik zelfs nog redelijk mee kan komen. Tot nu toe is Duitsland het hoogtepunt, moet niet gekker worden...
jaydee schreef: Denk dat ik zelfs nog redelijk mee kan komen.
En toen ging de wekker.
Inderdaad niet al te best tot nu toe. Het is een beetje zoals AFC Quick 6 in Amersfoort. Slecht niveau maar wel spannend. Afgelopen seizoen 34 keer gescoort in 26 wedtrijden. Het totaal! Niet ik! Wel 28 assists natuurlijk.
Ik denk dat het toernooi na vandaag pas echt begint. De wedstrijden worden steeds belangrijker.
jaydee schreef: Denk dat ik zelfs nog redelijk mee kan komen.
En toen ging de wekker.
Inderdaad niet al te best tot nu toe. Het is een beetje zoals AFC Quick 6 in Amersfoort. Slecht niveau maar wel spannend. Afgelopen seizoen 34 keer gescoort in 26 wedtrijden. Het totaal! Niet ik! Wel 28 assists natuurlijk.
Ik denk dat het toernooi na vandaag pas echt begint. De wedstrijden worden steeds belangrijker.
hahaha ja ik heb nog al wat zelfvertrouwen. Speel zelf in de zaal dus ben ook bang dat deze velden iets groter zijn.
Maar ik had wel een stuk meer niveau verwacht. Er is ook nog geen (grote) speler die in positive zin op valt.
@Jaydee,
Aha, Rijkaard shampoo daar wordt je haar Voller van!
Astrengthwithin gaat lekker. Nieuwe bondscoach voor de Belgen in wording? Alles beter dan die Advocaat natuurlijk. Iedereen vol lof dat ie AZ weer aan het ballen heeft gekregen. Dan kan zelfs een leek zo slecht waren ze bezig. Kan dan alleen maar beter. Duh!!!
Begint nu wel leuker te worden op het WK. Succes verder met de poule allemaal
hariejak schreef:@Jaydee,
Astrengthwithin gaat lekker. Nieuwe bondscoach voor de Belgen in wording? Alles beter dan die Advocaat natuurlijk. Iedereen vol lof dat ie AZ weer aan het ballen heeft gekregen. Dan kan zelfs een leek zo slecht waren ze bezig. Kan dan alleen maar beter. Duh!!!
Van plan om de komende tijd in Thailand/Cambodja te zitten, maar als ze Advocaat tussendoor AZ laten doen moete ze mij dit ook maar ff gunnen...