Respect. Zo zouden er meer moeten zijnJenny schreef:dus sta ik meerder keren per week (half)naakt op een parkeerplaats om me klaar te maken voor een duik.... en een uurtje later weer.)

Respect. Zo zouden er meer moeten zijnJenny schreef:dus sta ik meerder keren per week (half)naakt op een parkeerplaats om me klaar te maken voor een duik.... en een uurtje later weer.)
Afgelopen dinsdag, een warme zomerdag nabij Utrecht. Jenny en Maarten duiken in de Spiegelplas, en na ruim een uur komen we boven bij de steiger. Een steiger die gemaakt is voor duikers, maar waar bij goed weer ook zwemmers gretig gebruik van maken. Hoofd boven water, automaat uit de mond, 'ARRRGHHHH'. Ik kijk op waar de gil vandaan komt, en ik kijk nietsvermoedend tegen een 65 jarige 'dame' aan die topless op de steiger ligt te zonnen. Zij schrik van het zwarte gevaarte wat ineens boven komt, ik schrik enigszins van de staat van haar borsten, maar vind het ergens ook wel cool dat ze overal schijt aan heeft en daar lekker ligt te genieten.Dexter schreef:Respect. Zo zouden er meer moeten zijnJenny schreef:dus sta ik meerder keren per week (half)naakt op een parkeerplaats om me klaar te maken voor een duik.... en een uurtje later weer.)
Enigszins uitgebreid omschreven, maar ja, ik ben een voorstander van vrouwelijk naakt. Dat de zwaartekracht zo zijn werking heeft, zijn de charmes van de natuur; alhoewel ik het meest gecharmeerd ben van de staat waarin dit effect nog niet zijn werking heeft achtergelaten. Edoch, waar ik wel van walg is obesitas; dat soort mensen zouden ten alle tijde hun vet uit mijn zicht moeten proberen te nemen.Jenny schreef:Is dat wat je bedoelt, Dex?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten