Rugzak!

Wat kan ik het beste in mijn rugzak doen en wat niet? Deel hier de meningen samen met anderen over de reisuitrusting.
Dexter
Reisexpert

Re: Rugzak!

Bericht door Dexter »

Jenny schreef:dus sta ik meerder keren per week (half)naakt op een parkeerplaats om me klaar te maken voor een duik.... en een uurtje later weer.)
Respect. Zo zouden er meer moeten zijn _O_
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Dexter schreef:
Jenny schreef:dus sta ik meerder keren per week (half)naakt op een parkeerplaats om me klaar te maken voor een duik.... en een uurtje later weer.)
Respect. Zo zouden er meer moeten zijn _O_
Afgelopen dinsdag, een warme zomerdag nabij Utrecht. Jenny en Maarten duiken in de Spiegelplas, en na ruim een uur komen we boven bij de steiger. Een steiger die gemaakt is voor duikers, maar waar bij goed weer ook zwemmers gretig gebruik van maken. Hoofd boven water, automaat uit de mond, 'ARRRGHHHH'. Ik kijk op waar de gil vandaan komt, en ik kijk nietsvermoedend tegen een 65 jarige 'dame' aan die topless op de steiger ligt te zonnen. Zij schrik van het zwarte gevaarte wat ineens boven komt, ik schrik enigszins van de staat van haar borsten, maar vind het ergens ook wel cool dat ze overal schijt aan heeft en daar lekker ligt te genieten.

Is dat wat je bedoelt, Dex?
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Dexter
Reisexpert

Bericht door Dexter »

Jenny schreef:Is dat wat je bedoelt, Dex?
Enigszins uitgebreid omschreven, maar ja, ik ben een voorstander van vrouwelijk naakt. Dat de zwaartekracht zo zijn werking heeft, zijn de charmes van de natuur; alhoewel ik het meest gecharmeerd ben van de staat waarin dit effect nog niet zijn werking heeft achtergelaten. Edoch, waar ik wel van walg is obesitas; dat soort mensen zouden ten alle tijde hun vet uit mijn zicht moeten proberen te nemen.
Wereldreizigers
Vakantieganger
Contacteer:

Bericht door Wereldreizigers »

Hallo!

Ik weet inmiddels welke rugzak ik wil:

Lowe Alpine TFX Cerro Torre 65+15

Iemand enig idee waar ik deze voor een goede prijs kan kopen (ik vind hem tot nu toe voor 219,95..pfff...)

Groetjes!
Wij zijn onderweg! Kijk ook eens op http://www.onzedroomreis.nl
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

het enige wat je kunt doen is de uitverkopen scherp in de gaten houden en hopen dat ie ooit in de aanbieding komt. Schrijf je in voor nieuwsbrieven van de fabrikant en van de grote outdoor zaken. heel irritant als je veel post krijgt waar je niet op zit te wachten maar 1 keer in de zoveeltijd heb je de jackpop en ben je blij dat je weet waar de aanbieding is.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Wereldreizigers
Vakantieganger
Contacteer:

Bericht door Wereldreizigers »

Dank!
Allemaal al gedaan, dus ik wacht rustig af.. *)
Marije
Reisexpert

Bericht door Marije »

Hoi, vraagje :D:
Ik ga naar Nieuw Zeeland. Wat zouden jullie aanraden voor 'beveiliging' voor mijn rugzak? Ik vind zo'n pacsave eigenlijk een beetje te veel van het goeie, maar ik heb helemaal geen ervaring dus ik weet niet wat gebruikelijk is. Wat zouden jullie doen? En stel dat ik geen pacsave meeneem, wat is dan aan te raden? Wat voor slotjes bijvoorbeeld?
Alvast hel erg bedankt!

:W
Laatst gewijzigd door Marije op 12 feb 2010 11:08, 1 keer totaal gewijzigd.
bolletjeom
Reisexpert

Een pacsave is in N-Z idd niet echt nodig.
Ik heb cijferslotjes op mijn rugzak zitten. Je kunt ook plastic dingetjes kopen waarmee je een gesp op slot kan doen
shit, hoe leg ik dat uit. ik ga even kijken of ik er een plaatje van kan vinden
Marije
Reisexpert

Bericht door Marije »

Dankjewel, dat hoopte ik al! :) Streep ik dat ding in ieder geval van mijn lijstje af, scheelt weer!
Zou zo'n slotje goed zijn? http://www.bever.nl/reisaccessoires/vei ... -safe-lock
En ik ben erg benieuwd naar die plastic dingetjes ;)
bolletjeom
Reisexpert

http://www.basegear.com/pacsafe-bucklesafe-100.html

niet helemaal wat ik bedoelde maar het komt in de buurt
Marije
Reisexpert

Bericht door Marije »

Die zien er inderdaad handig uit. Hartstikke bedankt, Bolletjeom! Ik wou dat ik karma kon uitdelen!
bolletjeom
Reisexpert

bedankt voor de intentie om karma uit te delen _O_
die cijferslotjes van je link lijken me prima.
LadyHeather
Reisexpert

Bericht door LadyHeather »

Ik had ook zo'n soort cijferslotje maar die van mij was al na de grensovergang verdwenen! Doen jullie je rugzak op slot tijdens vliegreizen? en is het gebruikelijk dat slotjes verdwijnen?
Selalu mencari...
bolletjeom
Reisexpert

ik ben nog nooit een slotje kwijt geraakt. Tijdens vliegreizen moet je naar sommige landen een speciaal slot hebben dat de douane open kan maken. Op die vluchten doe ik mijn slot wel op mijn rugzak maar niet op slot.
LadyHeather
Reisexpert

Bericht door LadyHeather »

ja.. ik had dus zo'n slotje wat open gemaakt kan worden door de douane.. maar na de douane was die dus ook verdwenen (al had ik niet het idee dat er iemand in mijn backpack had gekeken overigens). Beetje jammer. Twijfel nu dus of ik een nieuwe moet kopen. Heb wel een gewoon klein slotje namelijk..

Maar verder doe jij dus wel altijd je rugzak opslot tijdens vliegen? en verder? bijvoorbeeld ook in de trein of in andere situaties? Of alleen als je niet in de buurt van je backpack bent?
Selalu mencari...
Plaats reactie