WK-pool

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
El Niño
Reisexpert

Re: WK-pool

Bericht door El Niño »

Erik schreef:Zucht.... vrouwen en voetbal ! :P Ik vond het Bavaria jurkje trouwens wel geslaagd haha.

Ik heb verder ook geen verstand van voetbal dus misschien zijn wij juist wel de winnaars straks! Ik dacht dat argentinië geen drol voorstelde op voetbal gebied maar nu ik elnino zo hoor moet ik dat misschien herzien.
Haha. Argentinie heeft goeie spelers (misschien wel de beste aanval van allemaal!), maar een idioot als coach (en de baas van die idioot is nog veel gekker :-)). Ik heb Argentinie in de halve finale laten verliezen van Spanje. Ja, Bavaria jurkjes: GOUD O-) 8-) _O- .
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Op dit schema kunnen we zien wie wanneer moet voetballen!
http://www.marca.com/deporte/futbol/mun ... glish.html
Will
Reisexpert

Bericht door Will »

Joepie, ik sta niet meer op de laatste plaats :-)
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss »

Wat mij betreft mag de stand blijven zoals ie is 8-)
Marije
Reisexpert

Bericht door Marije »

WizardOfOss schreef:Wat mij betreft mag de stand blijven zoals ie is 8-)
Wat mij betreft ook, dan eindig ik tenminste niet onderaan, hihi!
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Damn ik sta onderaan, ik zag gisteren al wel dat ik mijn scores misschien moet gaan aanpassen :)
Marije
Reisexpert

Bericht door Marije »

Erik schreef:Damn ik sta onderaan, ik zag gisteren al wel dat ik mijn scores misschien moet gaan aanpassen :)
Volgens mij kan dat niet: "Het is de bedoeling dat je het verloop van het toernooi helemaal van te voren voorspelt. Het toernooi bestaat uit twee fases: de groepsfase en de knockoutfase. In de groepsfase probeer je de uitslagen van de wedstrijden juist te voorspellen. Je maakt de voorspellingen voor de eindstand na 90 minuten (plus blessuretijd) spelen. In de knockoutfase probeer je te voorspellen welke teams er doorgaan en wie er uiteindelijk het toernooi wint.
"
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

Dit zie ik nu pas.....
De groepsfase
Per wedstrijd zijn er maximaal 12 punten te verdienen:
* je kunt 5 punten verdienen voor de toto (winst, gelijk of verlies).
* je kunt 7 punten verdienen met de uitslag.#

# Als je de uitslag van een wedstrijd correct hebt voorspeld, krijg je 5 punten voor de juiste uitslag en 2 bonuspunten voor die mooie prestatie. Als je de uitslag niet goed hebt voorspeld, kun je voor de wedstrijd nog steeds punten verdienen! We berekenen het verschil in doelpunten tussen jouw voorspelling en de werkelijke uitslag. Je verdient 5 punten min het verschil in thuis- en uitdoelpunten. Een 3:1 voorspelling van een wedstrijd die in 2:0 is geëindigd levert je dus 3 punten op: 5 - (3-2) - (1-0) = 5-2 = 3. Je kunt nooit lager dan 0 punten scoren voor een wedstrijd.
Dat laatste vind ik wel een beetje jammer.....fout is fout vind ik. Verder wel leuke poule! Zeker voor zo'n gratis site!
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Als je ook negatief zou kunnen scoren zou het pas echt een uitdaging zijn om exact op 0 punten te eindigen :D
Rick
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Rick »

Ben te lam geweest om die poule in te vullen ( :@ ), maar heeft iemand al wat wedstrijden gezien? Ik heb er nu een paar (half) gezien en vond het begin nogal lafjes. Alleen de wedstrijden die vandaag zijn geweest waren wel aardig op WK niveau zoals Duitsland - Australië.

Morgen Nederland, ik hoop dat ze ook een hoop goaltjes gaan zetten! *O*
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Tot aan vandaag had je nog niet veel gemist, maar Servië - Ghana en de wedstrijd van zojuist waren toch wel heel aardig. Duitsland is daarmee ook de eerste van de titelkandidaten die wel wist te overtuigen, dit in tegenstelling tot Argentinië en vooral Frankrijk en Engeland. Ik heb dus nog alle vertrouwen in de droomfinale, Nederland - Duitsland...
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Ik zie dat ik niet meer alleen onderaan sta :) Gezellig Moira !
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Ha ! ik pak hier even de maximale score! Hoe cool is dat!
Will
Reisexpert

Bericht door Will »

Erik schreef:Ha ! ik pak hier even de maximale score! Hoe cool is dat!
Ik ook blijkbaar :-)
Marije
Reisexpert

Bericht door Marije »

Shit, zat er 1 (oranje) doelpunt naast....dan moet Kameroen maar even met 2-0 winnen!
Plaats reactie