Ben je van plan om binnenkort te vertrekken dan zit je goed met deze backpacker informatiesite. Vind hier het backpackers forum met de meeste gestelde vragen wat betreft voorbereidingen, tours en achtergrond informatie
Erik schreef:Zucht.... vrouwen en voetbal ! Ik vond het Bavaria jurkje trouwens wel geslaagd haha.
Ik heb verder ook geen verstand van voetbal dus misschien zijn wij juist wel de winnaars straks! Ik dacht dat argentinië geen drol voorstelde op voetbal gebied maar nu ik elnino zo hoor moet ik dat misschien herzien.
Haha. Argentinie heeft goeie spelers (misschien wel de beste aanval van allemaal!), maar een idioot als coach (en de baas van die idioot is nog veel gekker ). Ik heb Argentinie in de halve finale laten verliezen van Spanje. Ja, Bavaria jurkjes: GOUD .
Erik schreef:Damn ik sta onderaan, ik zag gisteren al wel dat ik mijn scores misschien moet gaan aanpassen
Volgens mij kan dat niet: "Het is de bedoeling dat je het verloop van het toernooi helemaal van te voren voorspelt. Het toernooi bestaat uit twee fases: de groepsfase en de knockoutfase. In de groepsfase probeer je de uitslagen van de wedstrijden juist te voorspellen. Je maakt de voorspellingen voor de eindstand na 90 minuten (plus blessuretijd) spelen. In de knockoutfase probeer je te voorspellen welke teams er doorgaan en wie er uiteindelijk het toernooi wint.
"
De groepsfase
Per wedstrijd zijn er maximaal 12 punten te verdienen:
* je kunt 5 punten verdienen voor de toto (winst, gelijk of verlies).
* je kunt 7 punten verdienen met de uitslag.#
# Als je de uitslag van een wedstrijd correct hebt voorspeld, krijg je 5 punten voor de juiste uitslag en 2 bonuspunten voor die mooie prestatie. Als je de uitslag niet goed hebt voorspeld, kun je voor de wedstrijd nog steeds punten verdienen! We berekenen het verschil in doelpunten tussen jouw voorspelling en de werkelijke uitslag. Je verdient 5 punten min het verschil in thuis- en uitdoelpunten. Een 3:1 voorspelling van een wedstrijd die in 2:0 is geëindigd levert je dus 3 punten op: 5 - (3-2) - (1-0) = 5-2 = 3. Je kunt nooit lager dan 0 punten scoren voor een wedstrijd.
Dat laatste vind ik wel een beetje jammer.....fout is fout vind ik. Verder wel leuke poule! Zeker voor zo'n gratis site!
Ben te lam geweest om die poule in te vullen ( ), maar heeft iemand al wat wedstrijden gezien? Ik heb er nu een paar (half) gezien en vond het begin nogal lafjes. Alleen de wedstrijden die vandaag zijn geweest waren wel aardig op WK niveau zoals Duitsland - Australië.
Morgen Nederland, ik hoop dat ze ook een hoop goaltjes gaan zetten!
Tot aan vandaag had je nog niet veel gemist, maar Servië - Ghana en de wedstrijd van zojuist waren toch wel heel aardig. Duitsland is daarmee ook de eerste van de titelkandidaten die wel wist te overtuigen, dit in tegenstelling tot Argentinië en vooral Frankrijk en Engeland. Ik heb dus nog alle vertrouwen in de droomfinale, Nederland - Duitsland...