weg in eigen land

Plaats hier het overige wat je niet kwijt kunt onder de continent-hoofdstukken. Bijvoorbeeld vragen over tickets of tips die je graag wilt horen over je volgende reis.
bolletjeom
Reisexpert

Re: weg in eigen land

Bericht door bolletjeom »

Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Ik heb gisteren een rondje gefietst door Oirschot en omgeving samen met 5 mensen uit Delft en Nootdorp (waarvan 2 dames uit Laos en 1 uit Isaan, Thailand). Ze vonden het erg leuk. Ik heb ze eerder ook al eens met de auto het e.e.a. laten zien hier in de omgeving. Ik heb een speciaal documentje gemaakt waar wat informatie op staat over bepaalde gebouwen enzo :)
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
IrisH
Reiziger

Bericht door IrisH »

Klinkt goed! Als je een mooi boekwerk hier over de regio heb hoor ik dat graag ! ^O^
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

IrisH schreef:Klinkt goed! Als je een mooi boekwerk hier over de regio heb hoor ik dat graag ! ^O^
Waar woon je?

Ik heb geen boekwerk. Het is meer een notitie van feitjes van gebouwen e.d.
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
IrisH
Reiziger

Bericht door IrisH »

Net buiten jouw regio aan de andere kant van Eindhoven.
Maar als je zo doorgaat wordt het vast steeds meer info die je hebt :)
bolletjeom
Reisexpert

Ga dit zien!!
Geweldig mooie interactieve site over bezienswaardigheden in Nederland. Echt prachtig gemaakt!
www.hollandtoer.nl
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

IrisH schreef:Net buiten jouw regio aan de andere kant van Eindhoven.
Maar als je zo doorgaat wordt het vast steeds meer info die je hebt :)
Dan gok ik op Waalre of Valkenswaard, dat is aan de andere kant van Eindhoven, maar valt nog wel in onze regio (Zuidoost Brabant) dus valt er niet buiten.

Bolletjeom: leuke site alleen jammer van die rare naam die ze gebruiken. :)
bolletjeom
Reisexpert

netherlands is te lastig tiepen...zo'n th is een struikelblok ;-)
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

Ik heb als verlaat verjaardagscadeau van vrienden het boek 1000 dingen die je in NL gezien moet hebben! Is echt wel leuk om ideetjes op te doen!
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

Voor wie dit weekend nog wat wil doen Deventer op Stelten is dit jaar echt megaspectaculair!.. Vooral de voorstelling ‘Place des Anges’ is echt heel erg gaaf (wel laat na 23:00) met abseilenende engelen, overal veertjes net sneeuw. Lastig uit te leggen maar je moet het gezien hebben.

Net als altijd is het gratis.
Zie: http://www.eventindeventer.nl/deventeropstelten/
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

Ik ben afgelopen weekend wezen wadlopen! Blijft ook erg leuk om te doen, voor wie dit nog nooit gedaan heeft is het een echte aanrader, wel is een beetje conditie vereist want het is best zwaar!
bolletjeom
Reisexpert

Rode panda's zijn trouwens ook te gek, maar ik geloof niet dar NL zoos ze hebben!
Jawel. Dierenpark Amersfoort heeft ze!!!
Vorige week daar een welkom-aan-het-begin-van-een-nieuw-schooljaar-Ontbijt gehad en toen zag ikze. Een nieuwe aanwinst want ik kon ze me niet herinneren (en ik heb er ooit gewerkt)

Een paar weken geleden Leiden bekeken. Ook een erg mooie stad. De stadswandeling brengt je op verrassende plekken!
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

bolletjeom schreef:
Rode panda's zijn trouwens ook te gek, maar ik geloof niet dar NL zoos ze hebben!
Jawel. Dierenpark Amersfoort heeft ze!!!
Vorige week daar een welkom-aan-het-begin-van-een-nieuw-schooljaar-Ontbijt gehad en toen zag ikze. Een nieuwe aanwinst want ik kon ze me niet herinneren (en ik heb er ooit gewerkt)

Een paar weken geleden Leiden bekeken. Ook een erg mooie stad. De stadswandeling brengt je op verrassende plekken!
Safaripark Beekse Bergen ook maar dan in een vreselijk hokje ver weg gestopt :% Dan denk je echt: "Hé wat is dit voor verlaten hok" "oh het is de Rode Panda :o"

Ik heb een fietsgids gekocht; 'fiets de stad uit', wil kijken of ik dit weekend een fietstocht kan maken.
Plaats reactie