onrust in Thailand

Stel hier al je vragen over het Zuid-oostelijke gedeelte van Azië.
wild-r0se
Reiziger

Re: onrust in Thailand

Bericht door wild-r0se »

hihi :P Heb echt zin om ff weg van alles te zijn zonder verplichtingen!! En vooral dat laatste :P :D dat is iets waar ik nog steeds niet echt van houd... achja ik denk dat ik maar ff ander topic ga starten omdat het niet meer echt over de onrust daar gaat maar meer hoe ik mijn ouders over moet halen xD nja... ben te eigenwijs om niet het ticket te boeken (zit helaaaaaas in de familie :P) Ik praat nog wel ff op ze in ofzo :P
Wat ik nu heel komisch vind... heb op minbuza.nl gekeken... staat er bij cambodja niveau 3 van gevaarlijkheid :P en dat moet vorig jaar ook al zo zijn geweest XD en toen was ik daar ... :P lol toen mocht het wel omdat "ik met een organisatie ging" en niet helemaal zo in mn eentje. Achja... tot t volgende topic xD
peveer

Bericht door peveer »

Tips voor vliegtickets:
Check Air Berlin vanaf Dusseldorf, je kan heel makkelijk voor 19 euro met de trein daar heen vanaf A'dam CS.
Air Egypt is vaak ook goedkoop vanaf Dusseldorf.
Check ook vliegtickets.nl en cheaptickets.nl
Kijk ook eens een dag eerder of later vertrekken of aankomen dit kan soms ook nog wel eens schelen.
Rimmeltje
Reiziger

Bericht door Rimmeltje »

Ook even snel offtopic dan... Misschien kan je, als het niet te ver weg is, ook kijken naar een ticket vanuit Frankfurt, mijn mij scheelde dit echt. Heb hem bij Dreizen gekocht. Ik weet niet wanneer je precies wilt vertrekken?
wild-r0se
Reiziger

Bericht door wild-r0se »

Ik vlieg liever vanaf Bremen denk ik :P ten eerste ik woon er dichterbij(woon zelf in Groningen), ten tweede treinkaartje naar A'dam en dan vanaf daar naar Dusseldorf is duurder als met de bus naar Bremen(die gaat vanuit Groningen :D)
Maaar... ik zal de tips onthouden :D Want ik denk dat ze ook wel vanaf Bremen vliegen... of via Amsterdam en alsnog 200 euro goedkoper :') had ik vorig jaar althans....
Iemand nog tips met hoe ik mn ouders kan overtuigen dat t niet al te gevaarlijk is? Want ik ben me natuurlijk wel bewust van het feit dat ik dood kan gaan door een 1 of andere gek die daar rondloopt, maar dat dat overal kan gebeuren en de kans hier net zo groot is als daar, misschien ietsje groter doordat het veel mensen betreft die oneens zijn.
heb gewoon zin om wég te gaan :D *O*
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

als je bang bent om dood te gaan had je niet geboren moeten worden ;) Hadden je ouders ook even bij stil kunnen staan toen ze jouw maakte ;)
Serieus, doodgaan kan overal en het is rustig in thailand én er is niet 1 tourist omgekomen. ik denk dat je meer risico loopt in het vliegtuig dan in de straten van Bangkok.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Rimmeltje
Reiziger

Bericht door Rimmeltje »

Haha, ja dan zou ik idd ook eerder voor Bremen kiezen als het daar ook goedkoper is. Voor mij is Frankfurt ook nog 4 uur vanuit thuis, maar heb nog de mogelijkheid tot 2 tussenstops in Brabant haha.

Heb je je ouders het reisadvies laten zien? Alle mensen die ik heb gesproken zeggen dat Bankok helemaal niet onveilig is en dat je er gewoon heen kunt gaan. Misschien zijn er nog wel meer mensen die op 'jouw' datum vliegen en dan ook een nacht in Bankok moeten blijven waarmee je mee samen kunt gaan. Of je ouders dit forum laten lezen ;) Er kan inderdaad overal wel iets gebeuren, je kan in Nederland net zo goed aangevallen worden... denk dat het ook wel een kwestie is van je gezonde verstand gebruiken.
Kan me helemaal voorstellen dat je echt even wég wilt, same here!

Succes :)
wild-r0se
Reiziger

Bericht door wild-r0se »

haha :P sinds ik verpleegkunde studeer en weet wat er allemaal met je kan gebeuren ben ik blij dat ik leef en weet ik dat ik gewoon alles moet doen wat ik wil :P dood gaan we toch ;) Dus daar ben ik niet echt bang voor :P
Ik stuur wel wat dingetjes naar mn ouders over dit xD ...
Margahayu
Reiziger

Bericht door Margahayu »

wild-r0se schreef:heb op minbuza.nl gekeken... staat er bij cambodja niveau 3 van gevaarlijkheid :P en dat moet vorig jaar ook al zo zijn geweest XD en toen was ik daar ...
Dat zal wel met de vele landmijnen te maken hebben die daar nog liggen.. Dat maakt het een gevaarlijk land, tenzij je niet van de gebaande paden afwijkt...
Plaats reactie