Visum aanvraag Nieuw Zeeland
Re: Aanvraag WHS
Hmmmmm.....maf! Ik heb net mijn visum aangevraagd! Ik zag jou topic en dacht 'laat ik dat toch ook maar eens gaan doen'. Ik was al een keer begonnen met invullen van alle gegevens en dat kon ik nu gewoon afmaken en het is helemaal gelukt. Heb zelfs mijn creditcard gegevens al doorgegeven, terwijl ik nog niet eens weet of mijn aanvraag goedgekeurd wordt, maar goed, daar ga ik maar gewoon van uit.
Vreemd dat het jou niet lukt zeg!
Marije schreef:Hmmmmm.....maf! Ik heb net mijn visum aangevraagd! Ik zag jou topic en dacht 'laat ik dat toch ook maar eens gaan doen'. Ik was al een keer begonnen met invullen van alle gegevens en dat kon ik nu gewoon afmaken en het is helemaal gelukt. Heb zelfs mijn creditcard gegevens al doorgegeven, terwijl ik nog niet eens weet of mijn aanvraag goedgekeurd wordt, maar goed, daar ga ik maar gewoon van uit.
Ik doe blijkbaar dus wat verkeerd. Als jij ingelogd bent, waar klik jij dan op? Wat moet ik doen?
Oke...
Ik heb het blijkbaar eventjes iets verkeerd gedaan. Nadat ik mijzelf had ingelogd, ging ik terug naar de informatiepagina over de visa. Ik had bij online services (klein vakje rechts) op working holiday moeten klikken.
Ik heb het inmiddels gedaan en heb mijn aanvraag opgestuurd. Het is dus gelukt;)
Ik heb het blijkbaar eventjes iets verkeerd gedaan. Nadat ik mijzelf had ingelogd, ging ik terug naar de informatiepagina over de visa. Ik had bij online services (klein vakje rechts) op working holiday moeten klikken.
Ik heb het inmiddels gedaan en heb mijn aanvraag opgestuurd. Het is dus gelukt;)
Jeeej gelukkig!MennoW schreef:Oke...

Ik ben zeker ook benieuwd... maar de man van de ambassade in Nederland gaf aan dat het zeker sneller gaat dan een schriftelijk verzoek. Hij vertelde dat dat ongeveer 3 weken duurt.
Maar goed... Ik ben van plan eind oktober/begin november te gaan. Jij dan?
Maar goed... Ik ben van plan eind oktober/begin november te gaan. Jij dan?
Ik ga in januari, wou dat het morgen januari was 

Haha:)
Ach ik ga eerst weer 2 maanden naar Italie, dus dat zit er eerst voor mij aan te komen. Kijk ik ook erg naar uit. Maar hoe lang blijf je in Nieuw Zeeland dan?
Ach ik ga eerst weer 2 maanden naar Italie, dus dat zit er eerst voor mij aan te komen. Kijk ik ook erg naar uit. Maar hoe lang blijf je in Nieuw Zeeland dan?
Ik blijf waarschijnlijk een maand of 4/5! En hoe lang ga jij?
Kijk;) Ik blijf daar tot ongeveer eind maart. Dus vanaf januari nog 3 maanden.
Komen we elkaar nog tegen haha:P

We are pleased to advise that your application under the Working Holiday Scheme has been approved
Lekker snel!
Misschien komen we elkaar idd nog wel tegen!
Ik ga trouwens eerste het Zuidereiland rond en daarna 't Noordereiland, en jij?

Lekker snel!

Misschien komen we elkaar idd nog wel tegen!

Weet iemand hier trouwens een antwoord op?
Ik heb bij de aanvraag van het visum geloof ik ingevuld dat ik op 9 januari zou aankomen, maar die datum doet er toch niet zo veel toe? Ik mag toch ook wel een paar dagen eerder komen? Ik meende dat ik hier een keer iets over las, maar ik kan 't niet meer vinden. In de brief die ik moet printen staat dat ik vóór 2 juli 2011 moet komen, maar niets over die 9 januari.
Ik heb bij de aanvraag van het visum geloof ik ingevuld dat ik op 9 januari zou aankomen, maar die datum doet er toch niet zo veel toe? Ik mag toch ook wel een paar dagen eerder komen? Ik meende dat ik hier een keer iets over las, maar ik kan 't niet meer vinden. In de brief die ik moet printen staat dat ik vóór 2 juli 2011 moet komen, maar niets over die 9 januari.
Oh wacht eens even, dat doet natuurlijk helemaal niet ter zake omdat ik eerst nog naar Sydney wil, dus dan kom ik sowieso later aan dan 9 januari....haha, laat dus maar!
-
- Reisexpert
- Contacteer:
sowieso maakt die datum niet uit je hebt vanaf datum afgife 12 maanden de tijd om het land in te gaan reizen. Ik hoop er trouwens eind van het jaar weer te zijn dan hoop ik mijn aanvraag voor een resident rond te hebben om daar permanent te kunnen wonen. Wij zitten nu in die procedure en zijn druk bezig met papieren opsturen die ze nog willen hebben.
gr van Moira
gr van Moira
Jaaa de mijne is ook approved! ik blij dus! maar goed, wanneer is de datum van afgifte dan? is dat nu al; of het moment dat ik aankom daar?
-
- Reisexpert
- Contacteer:
vanaf de datum dat je indient heb je 12 maanden de tijd om het land in te reizen.