WK-pool

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
hariejak
Reisexpert

Re: WK-pool

Bericht door hariejak »

jaydee schreef:jep morgen is de aftrap met het altijd spannende en boeiende Zuid-Afrika - Mexico. Eindelijk weer eens iets fatsoenlijks op de t.v.
Maar dan wel met het geluid uit. Klote toeters. Alhoewel ik nog moet zien of ik de geluid aanknop nog kan vinden na al dat politiek gekakel op de buis. En wat een resultaat. Pfff, schaam :o me bijna voor dit land dus laten we alstublieft dat WK gaan winnen. Kan ik alvast beginnen aan die voetreis naar het EK.
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss »

Wat ik overigens wel heel interessant zou vinden is als Noord-Korea tegen hun grote vijand (de VS) danwel hun "bezette broeders" (Zuid-Korea uiteraard) zou spelen. Maar net nog even naar het speelschema zitten kijken, dat zou op z'n vroegst in de halve finale kunnen gebeuren. En aangezien ik nog moet zien of ook maar één van deze drie landen de groepsfase zal overleven lijkt me die kans wel akelig klein...
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Analyses laat ik achterwegen, ik ga gewoon achteroverhangen en kijken hoe mijn poule punten binnenstromen :)
jaydee
Reisexpert

Bericht door jaydee »

hariejak schreef:
jaydee schreef:jep morgen is de aftrap met het altijd spannende en boeiende Zuid-Afrika - Mexico. Eindelijk weer eens iets fatsoenlijks op de t.v.
Maar dan wel met het geluid uit. Klote toeters. Alhoewel ik nog moet zien of ik de geluid aanknop nog kan vinden na al dat politiek gekakel op de buis. En wat een resultaat. Pfff, schaam :o me bijna voor dit land dus laten we alstublieft dat WK gaan winnen. Kan ik alvast beginnen aan die voetreis naar het EK.
hahaha ja dat geluid wordt irritant, net als dat gelul van wilders.

zullen over paar maandjes wel weer kunnen stemmen ben ik bang.

Maar goed vanmiddag beginnen met het wk. iemand toevallig een streampje waarop de wedstrijd online te zien is? aangezien ik om 16.00 uur nog op het werk zit :(
El Niño
Reisexpert

Around the Globe WK-Poule

Bericht door El Niño »

Ik tip Argentina als wereldkampioen. Ben benieuwd wie Bilardo dan in z'n *ss moet nemen. Messi, Aguero, wellicht ons aller Sergio Romero mocht ie een penalty nemen ofzo :-)
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

@El Nino doe je ook mee in de poule?!
El Niño
Reisexpert

Around the Globe WK-Poule

Bericht door El Niño »

Streams kun je gewoon bekijken bij de NOS. Ze hebben wel een limiet om overbelasting te voorkomen. Het advies is: vroeg inloggen en niet refreshen (F5 ofzo).

http://webwereld.nl/nieuws/66238/nos-be ... reams.html
Laatst gewijzigd door El Niño op 11 jun 2010 11:52, 2 keer totaal gewijzigd.
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

Erik schreef:@El Nino doe je ook mee in de poule?!
Mss. Kan tot vanmiddag 16.00 zeker (dan begint openingswedstrijd)?
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Klopt volgens mij, dus je kunt eventueel mooi in je pauze hem invullen :) Zo te horen ben je een kenner dus kijken of ik het beter kan voorspellen dan jij :P
jaydee
Reisexpert

Re: Around the Globe WK-Poule

Bericht door jaydee »

El Niño schreef:Streams kun je gewoon bekijken bij de NOS. Ze hebben wel een limiet om overbelasting te voorkomen. Het advies is: vroeg inloggen en niet refreshen (F5 ofzo).
oowjah heb m gevonden
http://nos.nl/wk2010/live/uitzending/
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

Wat is dit voor iets vaags. Heb ik me geregistreerd enzo....
[Foebelpools] AroundTheGlobe

Beheerder: WizardOfOss
Toernooi: WK 2010
Aangemaakt op: 29 Mei 2010 21:21:18
Besloten pool

Opmerkingen:
Alleen voor leden van AroundTheGlobe.nl!

Je aanmelding is in behandeling
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss »

Niks vaags, ik moet je aanmelding goedkeuren, wat inmiddels is gebeurd...
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

WizardOfOss schreef:Niks vaags, ik moet je aanmelding goedkeuren, wat inmiddels is gebeurd...
Ben er inmiddels achter ;) .
Marije
Reisexpert

Bericht door Marije »

Ik ben uiteindelijk, nét op 't nippertje, toch gezwicht. Heb totaal geen verstand van voetbal en ben alleen maar geïnteresseerd bij dit soort gelegenheden (en als Heerenveen wint :)) en ik heb nog nooit aan zo'n pool meegedaan, maar vooruit. *O*

Heb overigens net een beessie cap gekocht bij AH, ik kon hem gewoon niet laten liggen! :D Ik ben er dus helemaal klaar voor: HUP *O* HOLLAND *O* HUP *O*

Afbeelding
:D
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Zucht.... vrouwen en voetbal ! :P Ik vond het Bavaria jurkje trouwens wel geslaagd haha.

Ik heb verder ook geen verstand van voetbal dus misschien zijn wij juist wel de winnaars straks! Ik dacht dat argentinië geen drol voorstelde op voetbal gebied maar nu ik elnino zo hoor moet ik dat misschien herzien.
Plaats reactie