(Nacht) fotograferen voor dummies

Plaats hier het overige wat je niet kwijt kunt onder de continent-hoofdstukken. Bijvoorbeeld vragen over tickets of tips die je graag wilt horen over je volgende reis.
kohraya
Reisexpert

Re: (Nacht) fotograferen voor dummies

Bericht door kohraya »

Knappe foto Jenny. Je diagonale compositie was een goede beslissing want dit zorgt hier voor meer dynamiek.
Ik heb dat magazine nog nooit gekocht. Volgende maand zal dus m'n eerste keer zijn ;)
Mijn foto van de Taj staat ook op m'n voorlopige site, maar om een hele uitleg uit te sparen, dit is hem:

......................................................................... Afbeelding
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Mooi! Weer eens een andere hoek dan het standaardplaatje met het water ;)
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
kohraya
Reisexpert

Bericht door kohraya »

Jenny schreef:Tuurlijk mag je die foto zien, Manuel, gewoon volgende maand de Traveller kopen ;) En voor onderwaterfoto's verwijs ik naar de nieuwe Zeelandgids.

Voor wie niet wilt wachten: de Traveller foto staat op http://www.fotoof.nl onder 'Travel'. Het is die foto met de fietstaxi's.
Ondertussen je 'eervolle vermelding' in Traveller gezien. Origineel !
En even van het topic gebruik maken om m'n nieuwe site (zondag online gegaan in testfase) bekend te maken *O*
http://www.fotoleyman.be
Staat nog niet alles op en er moet nog het één en ander aangepast worden, maar onder 'Travel' zullen jullie wel herkenbare plaatjes vinden. Zo niet, dan kunnen ze je warm maken voor de keuze bij een volgende bestemming ...

On-topic: de nachtfoto's staan een beetje verspreid onder de albums ;)
Plaats reactie