- Azie: 5
- Europa: 25 en komen deze zomer als goed is 3 bij!
- Noord Amerika: 2
- Oceanie: 0
- Zuid Amerika: 0
genoeg landen en continenten nog te ontdekken voor mij

Terug! En gauw een beetje! Spanje is prachtig (en ze hebben erg nog veel lekkerdere dingen dan een helado)!!Spanje - 1 uurtje! Op vakantie in Frankrijk hebben mijn broertjes en ik onze vader net zo lang aan zijn kop gezeurd dat hij naar Spanje reed en we daar een ijsje hebben gegeten. Ik heb er zelfs een foto van en kon op school opscheppen dat we in Spanje zijn geweest
Volgens mij ging dit topic over landen die je hebt aangedaan, en dan is de definitie die de meesten hier hanteren van minstens een nacht vrij redelijk denk ik.zaratoestra schreef:Ik wil de pret echt niet bederven maar zie dit totaal anders.
Als je ergens maar voor enkele uren geweest bent dan kan je toch moeilijk zeggen dat je in dat land geweest bent.
Zelfs wanneer we maar voor enkele dagen tot 1 week op citytrip gaan dan vernoem ik altijd de stad die we bezocht hebben en nooit het land.
't is niet omdat je naar Rome gaat dat je daarom Italië kent.
Helemaal mee eens. Daarom heb ik bv Paraguay links laten liggen. Niks te doen. Had het land wel kunnen "pikken" door even vanuit Foz do Iguazu naar Ciudad del Este te gaan, maar dat boeide me niet. Het hangt ook van de grootte van landen af he. Geheel tegen mijn gewoonte ga ik dit jaar weer eens wel 3 landen in 3 weken doen, maar dat zijn dan ook kleine landen (de Baltische staten). Maar bv in Peru ben ik al een week of 7-8 geweest (2 keer) en heb ik nog steeds niet alles gezien....Tellen is voor mij niet doorslaggevend. Ga liever terug naar een land dat me beviel en waar ik nog een hoop te zien heb dan naar een of ander vaag land dat me niet echt aanspreekt alleen maar om te kunnen tellen. Ik wil ook niet meer 3 landen in 3 weken doen ofzo. Ik ga liever 3 weken naar 1 land.
Dat vind ik toch een beetje anders (grapje, of echt verhaal uit eigen kokerbolletjeom schreef:6x thailand in 6 jaar tijd schiet ook niet op voor de telling
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten