shampoo, zeep etc

Wat kan ik het beste in mijn rugzak doen en wat niet? Deel hier de meningen samen met anderen over de reisuitrusting.
bolletjeom
Reisexpert

Re: shampoo, zeep etc

Bericht door bolletjeom »

J, heeft de shaving oil gebruikt. Het werkt geweldig alleen is het niets voor hem. Maar dat is meer persoonlijk dan dat het aan het product ligt.
ik gebruik het niet. Ik scheer gewoon met een beetje douchespul ertussen ofzo. Doe ik thuis ook
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

ben bij de LUSH winkel geweest *O* *O* *O*
had wat geld gekregen voor mijn verjaardag dus mocht ik mezelf verwennen (uiteindelijk meer geld uit gegeven aan kadootjes voor anderen dan aan mezelf, maar goed :@ )

Ik ben samen met Nienke een 3 tal producten van Lush aan het testen voor Around the Globe. Daar zat ook een magazine bij met alle producten en daar wordt je héééél hebberig van. Vervolgens zijn mijn 3 testproducten tijdens mijn verjaardag door de kamer gegaan en kreeg ik gelijk opdrachten om vanalles en nog wat voor anderen te gaan kopen..haha

De shampoobar is echt heel handig. Ik heb voor Jeroen nu een variant gekocht die wat mannelijker ruikt.
Ik heb voor mezelf een blok scrub/bodylotion gekocht. Fantastisch spul. Onder de douche te gebruiken als een soort blok zeep en je voelt de scrub maar ook de vette/gladde laag alsof je je net hebt ingesmeerd.
In theorie kan ie gewoon mee in je bagage (maar ik ga niet staan scrubben op reis).

Wel een massage bar gekocht. Ook een blok "zeep" dat smelt in je hand. Letterlijk. met die vettigheid kan je iemand heerlijk masseren maar je kunt het ook gebruiken als bodylotion/boddybutter !!!! Geweldig want ik krijg altijd droge benen van zon en zee.
Ik heb voor de test een boddybutter die je eerst als zeep gebruikt onder de douche. Die is ook geweldig maar daarvoor moet je dus wel onder een douche staan. Ik heb die massagebar nu als alternatief voor als de douches veels te koud zijn om lang onder te staan.

De service in de winkel is echt super. er loopt iemand met je mee die alles uitlegt en je alle producten laat voelen. (overal staan wastafeltjes). Wanneer je twijfelt of een product iets is voor je kan je een klein proefmonstertje ervan laten maken. ik heb nu 2 potjes met een piezeltje dagcreme mee gekregen om te proberen.
Ze hebben een dagcreme met UV vilter waar ik wel benieuwd naar ben.

oh, en ik hen een kleinpotje parfumbalsem gekocht. kan ik toch lekker ruiken zonder een flesje parfum mee te nemen!
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Marije
Reisexpert

Bericht door Marije »

Oooh klinkt goed zeg!!! Ik heb vorige week 2 shampoo bars besteld op op lush.co.uk, hopelijk komen ze snel binnen, ben superbenieuwd! Ik moet toch ook echt een keertje naar Amsteram of Den Haag ofzo afreizen om in zo'n winkel te kijken! (of nog beter, ze moeten er hier in Grun ook even eentje maken)
Plaats reactie