Ik ga de komende maanden nog weer wat mensen ontmoeten die ik in Australië heb leren kennen en nu naar Europa komen.. morgen de eerste

De outback is groot.. Wat wil je precies zien of doen? Houd er wel rekening mee dat je niet zomaar even de outback doorkruist. Een goede voorbereiding is echt een must!liquid_ice schreef:Andere vraag, als je mijn reis-idee ziet hier boven, en ik wil ook nog the outback er aan toevoegen.
Waar / hoe heb ik daar dan goede opties voor?
Een heel verleidelijk aanbod.. Maar ik moet helaas bedanken..liquid_ice schreef:De koffer is nu nog leeg, als jij daar tot maart / april in wil gaan zitten mag dat van mij
Weet je het zeker?Reismeis schreef:Een heel verleidelijk aanbod.. Maar ik moet helaas bedanken..liquid_ice schreef:De koffer is nu nog leeg, als jij daar tot maart / april in wil gaan zitten mag dat van mij
Ja, 80% van australie is dat zo ongeveer, haha.Reismeis schreef:De outback is groot.. Wat wil je precies zien of doen? Houd er wel rekening mee dat je niet zomaar even de outback doorkruist. Een goede voorbereiding is echt een must!liquid_ice schreef:Andere vraag, als je mijn reis-idee ziet hier boven, en ik wil ook nog the outback er aan toevoegen.
Waar / hoe heb ik daar dan goede opties voor?
Ahh, wat lief! Nou vooruit.. Omdat het een mooi kofferke is en jij daar speciaal voor mij een raampje in wilt maken, denk er nog even over naliquid_ice schreef:Weet je het zeker?
tis echt een mooi kofferke
Kan er zelfs een raampje voor je in maken
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten