Waar naartoe op vakantie in Europa?
Re: Weekje weg in februari-maart
Slechte ervaringen met de transfer. Vanaf vliegveld gewoon op vliegveld geregld maar andersom werden wij gewoon niet opgehaald. Gelukkig waren er nog meer mensen de klaarstonden die niet opgehaald werden. Een iemand heeft toen een busje geregeld.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Vanaf welk vliegveld was dat precies?
Naam weet ik ff niet, die aan de aziatische kant.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Ik heb met Turkish gevlogen. Is niks mis mee en qua klantvriendelijkheid een heel stuk beter dan de KLM. Stoelen zit in de zelfde range als KLM. Je kunt alleen bij het boeken een voorkeur stoel opgeven.
Oftewel een goede plek uitzoeken!

Heb je ook bij Corendon gekeken? Wij hebben toen voor een combi van vlucht en hotel gekozen. Was echt goedkoop (uit mijn hoofd 270 euro voor vlucht en vier nachten hotel). Hotel was basic, maar oke. Met eigen badkamer.
oh, zie net dat je daar al hebt gekeken....
transfer zat er toen bij, dus weet niet hoe het zit met vervoer van en naar de luchthaven.

Corendon was voor ons inderdaad geen goede optie. We hebben inmiddels geboekt bij Turkish Airlines, en vliegen nu voor 180 euro pp retour naar Istanbul Ataturk airport. best een oke prijs dus.
Heeft er ook nog iemand tips hoe je Istanbul met een klein budget kunt doen? Dus tips over gratis attracties oid zijn welkom
Ook tips over betaalde attracties hoor.
Ik heb er al zin in!
Anne
Heeft er ook nog iemand tips hoe je Istanbul met een klein budget kunt doen? Dus tips over gratis attracties oid zijn welkom

Ik heb er al zin in!
Anne
- bolletjeom
- Reisexpert
@anne
maak even een apart topic aan met vragen over istanbul...dan stort ik hem vol met antwoorden
maak even een apart topic aan met vragen over istanbul...dan stort ik hem vol met antwoorden

Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
-
ideeën voor een lowbudget vakantie in de meivakantie
Hi!
Wie heeft er ideeën voor een lowbudget vakantie in de meivakantie (30 april - 9 mei) in Europa?
Grs, I.love.travelling
Wie heeft er ideeën voor een lowbudget vakantie in de meivakantie (30 april - 9 mei) in Europa?
Grs, I.love.travelling
Re: ideeën voor een lowbudget vakantie in de meivakantie
voormalig joegoslavie? Oekraine? Moldavie? Baltische staten?
Londen, Berlijn, Istanbul. Hoe lowbudget is lowbudget precies?
- bolletjeom
- Reisexpert
ik heb net een retourtje Riga geboekt voor €48
Polen?
Vanaf Eindhoven goedkope vluchten naar Katowice en ik heb zelf vanaf Keulen geboekt en dat was ook vrij goedkoop met Germanwings (retour op Kraków, terug vanaf Warschau 80 euro). Al weet ik niet hoe de prijzen zelf liggen.
En lowbudget; richting Berlijn met de trein of Londen met easyjet en daar hostel bijv. kan ook lowbudget zijn idd.
Vanaf Eindhoven goedkope vluchten naar Katowice en ik heb zelf vanaf Keulen geboekt en dat was ook vrij goedkoop met Germanwings (retour op Kraków, terug vanaf Warschau 80 euro). Al weet ik niet hoe de prijzen zelf liggen.
En lowbudget; richting Berlijn met de trein of Londen met easyjet en daar hostel bijv. kan ook lowbudget zijn idd.
- bolletjeom
- Reisexpert
vorig jaar idd voor €70 retour gevlogen op Katowiche/Krakow.
Was een erg mooi tripje!
Enneh...hotels kunnen goedkoper uitpakken dan hostels. Zeker voor citytrips van 3 nachten.
Was een erg mooi tripje!
Enneh...hotels kunnen goedkoper uitpakken dan hostels. Zeker voor citytrips van 3 nachten.
Poolse vrachtwagenchauffeurs genoeg, altijd wel eentje die je meepikt.