Zo dat is goedkoop. Dus Kuta beviel je wel.... Ik las dat het er een beetje drukjes was en dat Nusa de rustigere versie was. 7 euro is wel goedkoop zegIvo1988 schreef:Ja, we verbleven in Suka Beach Inn. Gelegen aan Lane Poppies II in Kuta.
Dus Hans reef is een kanshebber als ik schildpadden wil zien hehe...
In Bali hea: Had je daar dan in Kuta een hotel voor bijvoorbeeld 4 dagen en ging je rondreizen met je kleine rugzak en ergens anders ter plekke overnachten of ging je elke avond terug naar kuta om vervolgens ergens anders heen te rijden de volgende dag?
Prima backpackershotel, 1-persoonskamers voor +- 7 euro per nacht. Dat is dan inclusief Wi-Fi, ontbijt en een zwembad.
Een scooter huur je voor ongeveer 4 euro per dag. Wanneer je voor langere tijd een scooter huurt kun je afdingen naar 3 euro per dag.
Hans Reef is inderdaad een kanshebber, maar dat zijn de andere dive sites ook wel zoals hier boven vermeld.
Heb zelf ook schildpadden en haaien gezien bij de Komodo's...
Gili Trawangan is inderdaad vrij toeristisch, veel backpackers die daar komen om overdag te relaxen en 's avonds te feesten. Dat moet je een beetje liggen...
Veel plezier in ieder geval!

Ik sprak gisteren met iemand en ze vertelde me dat ik bij de anwb een internationaal rijbewijs kan kopen ivm met scooters of een auto huren dus dat moet ik even doen want als dat in bali kan is dat toch wel handig.
Worden de plekken met borden aangegeven of moet je zelf zoeken waar alles ligt of steeds vragen?
Dank je ik ga er zoveel mogelijk van proberen te genieten voordat de tijd voorbij is.