Café Verweggistan

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Travelator
Reisexpert

Re: Café Verweggistan

Bericht door Travelator »

Reismeis en Laosfan; Wat leuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuk!!!!!
Ga jullie straks even een pb sturen : )
Dank jullie wel!

En het gaat prima, alleen een raar gevoel en een beetje oppassen dus.
Geen shisha's meer 0_0 en geen koffie 0_0 !!!
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...

http://siem.aroundtheglobe.nl
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Leuk initiatief, Siem! En goed dat mensen dingen sturen.

Ik ben op dit moment veel te druk en te chaotisch daarvoor. Kan wel zeggen dat ik het ga doen, maar weet dat dat op dit moment niet zal lukken... Erger nog, ik bedenk me nu dat ik nog foto's voor mensen van m'n dorp op Bali moet printen en opsturen. Ahum. Dat wordt printen en langsbrengen. *mental note: printen Jenny!*

Vaker hartkloppingen gehad? Klinkt wel eng...
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Ik ben weer terug uit Madrid!!
Moet nogal veel bijlezen maar... ik las in een flits dat Travelator op zoek is naar ansichtkaarten. Miss haal ik dit weekend wat ansichtkaarten dus stuur maar ff pb'tje :) En wat naar dat je weer in ziekenhuis bent beland.

Bolletje, las ook dat je naar dokter moest..ben benieuwd of ze ergens achter kunen komen!
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Travelator, ik wacht met smart op je PB, kan ik het deze week in orde maken! (volgende week ben ik nogal drukjes :P )

Menasil, welkom thuis!! Je hebt het vast ontzettend naar je zin gehad!!
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Travelator: ik wacht af. Komt in orde. :Y
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Travelator
Reisexpert

LF, RM, Jenny en Menasil (welkom thuis!); zie PB!!! *O*
Jenny schreef:Leuk initiatief, Siem! En goed dat mensen dingen sturen.
Ja, vink ook!!
Jenny schreef:Vaker hartkloppingen gehad? Klinkt wel eng...
Nope, tot een maand of 1,5 geleden nooit. Is een gek gevoel. Net of er steeds iemand met een klein hamertje op m'n borstkas tikt en m'n hart dan even hapert. Maar zolang ie daarna weer gezellig verder klopt, is er niets aan de hand.
En de dok zegt dat ik, ondanks shisha en koffie, zo gezond ben als een geschilde pieper.
(maar toch ben ik er niet nog niet helemaal gerust op, ken m'n lijf langer dan vandaag)

ps. Jenny, je moet trouwens nog foto's printen. Ik herinner je er maar even aan, hè... :P

Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Travelator, ik heb je pb ontvangen en zal er deze week even mee aan de slag :) Wat voor soort kaartjes vindt ze leuk? Allerhande soorten, of van die toeristische kaartjes?
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Travelator
Reisexpert

Reismeis schreef:Travelator, ik heb je pb ontvangen en zal er deze week even mee aan de slag :) Wat voor soort kaartjes vindt ze leuk? Allerhande soorten, of van die toeristische kaartjes?
Leuk!! Het heeft trouwens ook geen haast hoor...
Het is en blijft een Aziaat, dus ze vindt alles leuk met klompen, tulpen en andere bloemen en molens (heeft ze ook gezegd).
Maar wellicht kunnen jullie meteen even van de gelegenheid gebruik maken om ons bloemige imago enigszins te moderniseren... : )

Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

Ik ben op moment druk,druk en dan vooral met afstuderen en de weekenden ontspannen..het enige stomme is dat ik het sinds een paar dagen flink in de rug heb en vannacht dus maar 5 uurtjes geslapen ofzo.. vanochtend toen meteen maar even een fysio gebeld en kan gelukkig vanmiddag al terecht..

afgelopen weekend trouwens wel heerlijk op zaterdag de toerist uitgehangen en naar Volendam en Marken geweest.. natuurlijk ook in klederdracht op de foto geweest.. was erg leuk :D
ehouse
Reisexpert

Bericht door ehouse »

gvd, ik krijg vandaag een e-mail van wizzair dat ze vlucht hebben gewijzigd die ik heb geboekt heb in september. Ik had geboekt voor 12-26 september en nu is het plots 14-28. Als je dit niet wilt, moet je hen bellen (weliswaar tegen lokaal tarief). Ik zal wel accepteren, maar de vorige datum kwam wel beter uit, aangezien ik nu dan de eerste week van het net nieuwe academiejaar volledig mis ipv twee dagen. :s
Travelator
Reisexpert

Globeskater schreef:het enige stomme is dat ik het sinds een paar dagen flink in de rug heb en vannacht dus maar 5 uurtjes geslapen ofzo.. vanochtend toen meteen maar even een fysio gebeld en kan gelukkig vanmiddag al terecht..
Wat een pechvogel ben jij wat betreft fysieke toestanden (look who's talking)!
Hoe is het nu?

Travelator
Reisexpert

ehouse schreef:gvd, ik krijg vandaag een e-mail van wizzair dat ze vlucht hebben gewijzigd die ik heb geboekt heb in september. Ik had geboekt voor 12-26 september en nu is het plots 14-28. Als je dit niet wilt, moet je hen bellen (weliswaar tegen lokaal tarief). Ik zal wel accepteren, maar de vorige datum kwam wel beter uit, aangezien ik nu dan de eerste week van het net nieuwe academiejaar volledig mis ipv twee dagen. :s
Waarom bel je niet gewoon even dan??

ehouse
Reisexpert

Bericht door ehouse »

Omdat ik niet vroeger kan vertrekken, aangezien ik mijn thesis in tweede zit afgeef en de data van de verdediging daarvoor vervallen.
Travelator
Reisexpert

ehouse schreef:Omdat ik niet vroeger kan vertrekken, aangezien ik mijn thesis in tweede zit afgeef en de data van de verdediging daarvoor vervallen.
Ow, dacht dat 12-26 nog wel een optie was haha
Excuses, verkeerd begrepen...

ehouse
Reisexpert

Bericht door ehouse »

Das niks, het zou wel vreemd zijn geweest mocht die datum nog wel gaan :p Maar goed dat ik nog niks ter plaatste had geregeld, nu moet ik de dag daarna wel meteen naar Sarajevo doorreizen want ik wil de dag daarna meedoen aan een halve marathon (waar ik me wel heb ingeschrevenen, maar nog niet moest voor betalen).
Plaats reactie