Ga jullie straks even een pb sturen : )
Dank jullie wel!
En het gaat prima, alleen een raar gevoel en een beetje oppassen dus.
Geen shisha's meer

Ja, vink ook!!Jenny schreef:Leuk initiatief, Siem! En goed dat mensen dingen sturen.
Nope, tot een maand of 1,5 geleden nooit. Is een gek gevoel. Net of er steeds iemand met een klein hamertje op m'n borstkas tikt en m'n hart dan even hapert. Maar zolang ie daarna weer gezellig verder klopt, is er niets aan de hand.Jenny schreef:Vaker hartkloppingen gehad? Klinkt wel eng...
Leuk!! Het heeft trouwens ook geen haast hoor...Reismeis schreef:Travelator, ik heb je pb ontvangen en zal er deze week even mee aan de slagWat voor soort kaartjes vindt ze leuk? Allerhande soorten, of van die toeristische kaartjes?
Wat een pechvogel ben jij wat betreft fysieke toestanden (look who's talking)!Globeskater schreef:het enige stomme is dat ik het sinds een paar dagen flink in de rug heb en vannacht dus maar 5 uurtjes geslapen ofzo.. vanochtend toen meteen maar even een fysio gebeld en kan gelukkig vanmiddag al terecht..
Waarom bel je niet gewoon even dan??ehouse schreef:gvd, ik krijg vandaag een e-mail van wizzair dat ze vlucht hebben gewijzigd die ik heb geboekt heb in september. Ik had geboekt voor 12-26 september en nu is het plots 14-28. Als je dit niet wilt, moet je hen bellen (weliswaar tegen lokaal tarief). Ik zal wel accepteren, maar de vorige datum kwam wel beter uit, aangezien ik nu dan de eerste week van het net nieuwe academiejaar volledig mis ipv twee dagen. :s
Ow, dacht dat 12-26 nog wel een optie was hahaehouse schreef:Omdat ik niet vroeger kan vertrekken, aangezien ik mijn thesis in tweede zit afgeef en de data van de verdediging daarvoor vervallen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten