Je hebt erg veel gezien inderdaad in 6 weken! Je bent nog jong dus je kunt ook altijd weer terug om het e.e.a. nog eens (iets langer) te ervaren.

Weer helemaal de oude, dank je!Reismeis schreef: Travelator, hoe gaat het met je?
Mijn man is vandaag jarig!! Gisteravond/vannacht een zeer geslaagd feestje gehad met 14 vrienden en vandaag komt de familie gezellig langsDinsdag naar Riga en zoals het er nu uit ziet heb ik daarna weer wat meer tijd voor andere dingen, zoals ATG.. Het was deze week echt niet leuk meer, zo druk
Maarrrr, de strater is donderdag geweest en wat zijn we blij met onze prachtig mooi aangelegde achtertuin!
Als je nog op zoek bent naar Letse Lats dan heb ik er nog 28 liggen. Dat is goed voor 40 euro maar voor 35 euro heb je ze in huis (verzendkosten voor mij). Dan ben ik daar ook weer af en foppen ze me niet als ze in 2014 daar de euro in gaan voeren...Reismeis schreef:Fijn om te lezen, Trav, nu maar weer optimaal genieten!!
En bedankt, komt helemaal goed
Jammer maar niks aan te doen. Veel plezier in ieder geval!!!Reismeis schreef:Laosfan, we vertrekken dinsdagochtend rond vier uur, half vijf, opsturen kan helaas niet meer.. Had ze.graag van.je over willen nemen! Bedankt voor t aanbod in ieder geval!
Uiteraard was hij enthousiast, the Boss geeft alleen maar fantastische optredensmenasil schreef:Wat grappig, een vriend van me is ook naar Bruce geweest maar dan in FrankfurtDie was ook laaiend enthousiast!
Was Jos er ook?WizardOfOss schreef:Uiteraard was hij enthousiast, the Boss geeft alleen maar fantastische optredens
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten