Café Verweggistan

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Re: Café Verweggistan

Bericht door LaosFan »

Leuk! En ook wel dapper om met je 18 zoiets te ondernemen (toen ik 18 was lukte dat me nog niet denk ik). Reizen kan soms best vermoeiend zijn inderdaad. Je moet een klein beetje op je hoede blijven (afhankelijk van de locatie en situatie) en de dingen die je noemt.

Je hebt erg veel gezien inderdaad in 6 weken! Je bent nog jong dus je kunt ook altijd weer terug om het e.e.a. nog eens (iets langer) te ervaren. ^O^
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

@ jenny gefeliciteerd!

@ Ricardo, welkom terug!

ik heb vandaag een lekkere relax dag gehad.. was gister met vriendinnen wat wezen eten en daarna toen ik thuis kwam werd ik door de buren gevraagd of ik mee kon naar de eerste hulp..buurman heeft arm gebroken, maar zo midden in de nacht duurt het toch wel even dus na heel laaat thuis te zijn gekomen eerst maar flink lang geslapen en vanmiddag lekker in park gelegen! mijn enkel die ik in Sydney bezeerd had begint weer heel hard op te spelen dus hoop komende week uitslag MRI te krijgen en dat dit toch een beetje meevalt..
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Wat goed Jenny :D gefeliciteeeeeeeeeeeeeerd!!!!

En Ricardo, klinkt als een zeer mooie reis :D

Ik ben gisteren naar een festival geweest, dance festival. Totaal nieuw voor me maar heb er echt van genoten :D Was zulk lekker weer! Ben alleen wel heel erg moe nu maar zo dadelijk richting dierentuin. NS heeft alleen op een rotstukje van 10 min werkzaamheden waardoor het mij extra reistijd op gaat leveren van half uur :o maar gelukkig alleen op de terug weg :)
Travelator
Reisexpert

Bericht door Travelator »

Jenny, gefeliciteerd!!! *O*
Feestje in Indonesië? Met de walvishaaien of zo ; )
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...

http://siem.aroundtheglobe.nl
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Jenny, van harte gefeliciteerd!!! Een prestatie om trots op te zijn!

Ricardo, welkom terug in Nederland! Wat een reis zeg, wauw..

Globeskater, tjee, wat een verhaal zeg! En sterkte met je enkel, heel vervelend..

Menasil, hopelijk valt de vertraging toch iets mee.. Veel plezier at the zoo! Naar welke dierentuin ga je?

Travelator, hoe gaat het met je?

Mijn man is vandaag jarig!! Gisteravond/vannacht een zeer geslaagd feestje gehad met 14 vrienden en vandaag komt de familie gezellig langs :) Dinsdag naar Riga en zoals het er nu uit ziet heb ik daarna weer wat meer tijd voor andere dingen, zoals ATG.. Het was deze week echt niet leuk meer, zo druk :( Maarrrr, de strater is donderdag geweest en wat zijn we blij met onze prachtig mooi aangelegde achtertuin!
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Travelator
Reisexpert

Bericht door Travelator »

Reismeis schreef: Travelator, hoe gaat het met je?

Mijn man is vandaag jarig!! Gisteravond/vannacht een zeer geslaagd feestje gehad met 14 vrienden en vandaag komt de familie gezellig langs :) Dinsdag naar Riga en zoals het er nu uit ziet heb ik daarna weer wat meer tijd voor andere dingen, zoals ATG.. Het was deze week echt niet leuk meer, zo druk :( Maarrrr, de strater is donderdag geweest en wat zijn we blij met onze prachtig mooi aangelegde achtertuin!
Weer helemaal de oude, dank je!

Gefeliciteerd met je manlief (zoals jij hem altijd noemt) : ))
En veel plezier vast in Riga, mocht ik voor die tijd niet meer online zijn...
Lekker genieten van de tijd en de rust!
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...

http://siem.aroundtheglobe.nl
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Fijn om te lezen, Trav, nu maar weer optimaal genieten!!
En bedankt, komt helemaal goed :)
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Reismeis schreef:Fijn om te lezen, Trav, nu maar weer optimaal genieten!!
En bedankt, komt helemaal goed :)
Als je nog op zoek bent naar Letse Lats dan heb ik er nog 28 liggen. Dat is goed voor 40 euro maar voor 35 euro heb je ze in huis (verzendkosten voor mij). Dan ben ik daar ook weer af en foppen ze me niet als ze in 2014 daar de euro in gaan voeren...
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

@jenny, gefeliciteerd!!!!
@ricardo, mooie trip hoor!

Zo, wat is de wereld mooi met dit weer.
Een zeer bizarre werkweek achter de rug met een project met een belachelijk deadline. En een chirurg die denkt dat ik een liesbreuk heb! Het weekend is dus zeer welkom.
Vrijdagavond een supermarkt ontdekt die tot 22.00 open is dus toen gelijk de grote boodschappen gedaan. Dat gaf zaterdag bonus tijd. Om 8.00 zat ik al bij de kapper. Toen langs het tuincentrum want ik heb nog steeds een tuin met kale plekken. Toen heerlijk gelunched in de tuin. Daarna de stad in voor slippers en shorts voor J. 's avonds ge BBQt bij vrienden. Heerlijke zaterdag dus.
Vandaag alle planten in de tuin gezet. De nieuwe BBQ in elkaar geschroefd. De hele schuur leeg gehaald en de boel handiger opgestapeld en even op een terrasje gezeten. Nu lekker in de zon.
Morgen komt mijn vriendin uit engeland met haar gezin een paar dagen logeren. Heb ik zin in!
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Laosfan, we vertrekken dinsdagochtend rond vier uur, half vijf, opsturen kan helaas niet meer.. Had ze.graag van.je over willen nemen! Bedankt voor t aanbod in ieder geval!
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss »

En weer terug uit Keulen, gisteren naar een grandioos concert van Bruce Springsteen geweest. Hotelletje in een stadje in de buurt gedaan, dat had in theorie helemaal ideaal moeten zijn. Ware het niet dat Keulen blijkbaar totaal niet berekend is op een dergelijk evenement, en dat het verkeer dan totaal vastloopt. Vooraf werd al gewaarschuwd geen navigatie te gebruiken maar de aanwijzingen te volgen, maar dan moeten er uiteraard wel aanwijzingen gegeven worden, nu zijn we redelijk op goed geluk ergens uitgekomen. Voordeel is dan wel weer dat we gratis konden parkeren op een kwartiertje (door een stikdonker bos) van het stadion. Maar dan na afloop weer terug naar het hotel, 10km van het stadion. Dik 2 uur over gedaan, het stond in alle richtingen muurvast.

Achteraf gezien was het OV wellicht een betere optie geweest, we hadden aan de rand van de stad kunnen parkeren (van een afstandje leek er in ieder geval nog plek te zijn) en dan het trammetje naar het stadion kunnen nemen. Maar daar vertrouwden we toch liever ook niet op, er zijn toch heel wat trammetjes nodig om een dergelijke mensenmassa weg te krijgen. En als de KVB daar net zo goed op zou inspringen als onze eigen NS dan had ik er nu waarschijnlijk nog gestaan...

Maar goed, het concert was ondanks nogal matige tribuneplaatsen (ik was domweg veel te laat voor veldkaarten) fantastisch, en daar ging het uiteindelijk toch om. The Boss & kornuiten hebben bijna 3,5 uur op het podium gestaan, dat ze allemaal zo langzaam aan ook een dagje ouder worden was nog absoluut niet te merken. Pinkpop zal vanavond ook wel weer wat beleven...
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Wat grappig, een vriend van me is ook naar Bruce geweest maar dan in Frankfurt :) Die was ook laaiend enthousiast!
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Reismeis schreef:Laosfan, we vertrekken dinsdagochtend rond vier uur, half vijf, opsturen kan helaas niet meer.. Had ze.graag van.je over willen nemen! Bedankt voor t aanbod in ieder geval!
Jammer maar niks aan te doen. Veel plezier in ieder geval!!!
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss »

menasil schreef:Wat grappig, een vriend van me is ook naar Bruce geweest maar dan in Frankfurt :) Die was ook laaiend enthousiast!
Uiteraard was hij enthousiast, the Boss geeft alleen maar fantastische optredens ;)

Ik had overigens ook nog wel overwogen naar Frankfurt te gaan, daar waren destijds nog wel betere kaarten voor te krijgen, maar aangezien dat op een vrijdag viel was dat logistiek wat lastiger te regelen, kost het weer een vrije dag.
Rick
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Rick »

WizardOfOss schreef:Uiteraard was hij enthousiast, the Boss geeft alleen maar fantastische optredens ;)
Was Jos er ook? ;)
Plaats reactie