wat is de volgende bestemming
Re: wat is de volgende bestemming
Leuk allemaal!
Trav, we verblijven in de buurt van Hellendoorn!
Trav, we verblijven in de buurt van Hellendoorn!
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
- Michelle89
- Reisexpert
Volgende stop wordt waarschijnlijk een mini vakantie in Broome, kan niet wachten!
Ah leuk Ssteph! Ik ben in juni sinds jaren weer naar Parijs geweest, was wel weer ff leuk er weer eens te zijn!
Voor volgend jaar weet ik het nog helemaal niet haha.
menasil schreef:Ah leuk Ssteph! Ik ben in juni sinds jaren weer naar Parijs geweest, was wel weer ff leuk er weer eens te zijn!
Dit is de eerste keer dat ik naar Parijs ga dus ben benieuwd! Heb er heel veel zin in!
Voor tips: https://www.aroundtheglobe.nl/reizen/fr ... si663.htmlSsteph schreef:menasil schreef:Ah leuk Ssteph! Ik ben in juni sinds jaren weer naar Parijs geweest, was wel weer ff leuk er weer eens te zijn!
Dit is de eerste keer dat ik naar Parijs ga dus ben benieuwd! Heb er heel veel zin in!
Dankje! ga meteen ff kijken!
Ik ben op zoek naar een leuke nieuwe backpackbestemming voor komend jaar. Ik wil 3 á 4 weken weg. Ik heb het niet zo op tropische temperaturen, graad of 25 max. Hou van afwisseling qua steden en natuur. Het mag best een beetje een uitdagende bestemming zijn, heb al wat reiservaring. Eén van de stan-landen bijvoorbeeld, heeft iemand daar ervaring mee?
Waar ik o.a. reeds geweest ben: westelijk Europa, zuidelijk Afrika, Australia, Nieuw-Zeeland, Nepal en Peru
Waar ik o.a. reeds geweest ben: westelijk Europa, zuidelijk Afrika, Australia, Nieuw-Zeeland, Nepal en Peru
Ik ben vorig jaar in Kirgizië (Kyrgyzstan) en Oezbekistan geweest. Beide zijn een aanrader! Beide heel anders, maar met hun eigen charme. Heb Kirgizië georganiseerd gedaan en ben daarvoor een week alleen in Oezbekistan geweest.
In Kirgizië is wat het lastiger alleen rond te reizen, maar wel te doen naar wat ik van anderen heb gehoord; mini busjes en zo.
In Kirgizië is wat het lastiger alleen rond te reizen, maar wel te doen naar wat ik van anderen heb gehoord; mini busjes en zo.
Ticket geboekt we gaan begin 2015 3 weken naar Panama met onze dochter. Ze is dan bijna 2 dus mooi nog een keer gratis vliegen.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Over 2 weken vlieg ik voor 3 maanden naar Zuid Afrika, en vanuit daar door naar Nieuw Zeeland in december! Heeeeeeeerlijk
Hoe ben je in Oezbekistan gereisd? Openbaar vervoer? Hostels? Spreken ze wat Engels?Angela82 schreef:Ik ben vorig jaar in Kirgizië (Kyrgyzstan) en Oezbekistan geweest. Beide zijn een aanrader! Beide heel anders, maar met hun eigen charme. Heb Kirgizië georganiseerd gedaan en ben daarvoor een week alleen in Oezbekistan geweest.
Ik ben ook in Oezbekistan geweest.
Engels sprekende bevolking valt erg tegen, maar mensen zijn heel vriendelijk. Er rijden busjes en shared taxi's tussen de meeste steden.
Zie m'n website voor meer tips.
Engels sprekende bevolking valt erg tegen, maar mensen zijn heel vriendelijk. Er rijden busjes en shared taxi's tussen de meeste steden.
Zie m'n website voor meer tips.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Vandaag laatste dag in Colombia om voor enkele maanden terug te keren naar Nederland.
-
- Reisexpert
- Contacteer:
In oktober heb ik een week vrij (1-7) en wil ik graag een reisje maken. Buiten China gaat hem niet worden, vliegtickets zijn simpelweg te duur. Daarom denk ik er nu over om naar binnen-Mongolië te gaan, maar het plannen gaat nog niet echt lekker. Ben een beetje angstig om zelfstandig te reizen; weinig tijd & grote afstanden.
Nederlandstalig blog over mijn leven in China & mijn reizen op http://goyvon.com
2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland
2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland
Leuke reisjes hebben jullie in het vooruitzicht! Yvonne, Mongolie klinkt goed! Succes met plannen! Jij ook, Ketting! Hildo, ben je inmiddels al in Nederland?
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..