wat is de volgende bestemming

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Reismeis
Reisexpert

Re: wat is de volgende bestemming

Bericht door Reismeis »

Leuk allemaal!

Trav, we verblijven in de buurt van Hellendoorn!
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Michelle89
Reisexpert

Bericht door Michelle89 »

Volgende stop wordt waarschijnlijk een mini vakantie in Broome, kan niet wachten!
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Ah leuk Ssteph! Ik ben in juni sinds jaren weer naar Parijs geweest, was wel weer ff leuk er weer eens te zijn!

Voor volgend jaar weet ik het nog helemaal niet haha.
Ssteph

Bericht door Ssteph »

menasil schreef:Ah leuk Ssteph! Ik ben in juni sinds jaren weer naar Parijs geweest, was wel weer ff leuk er weer eens te zijn!

Dit is de eerste keer dat ik naar Parijs ga dus ben benieuwd! Heb er heel veel zin in!
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Ssteph schreef:
menasil schreef:Ah leuk Ssteph! Ik ben in juni sinds jaren weer naar Parijs geweest, was wel weer ff leuk er weer eens te zijn!

Dit is de eerste keer dat ik naar Parijs ga dus ben benieuwd! Heb er heel veel zin in!
Voor tips: https://www.aroundtheglobe.nl/reizen/fr ... si663.html
Ssteph

Bericht door Ssteph »

Dankje! ga meteen ff kijken!
ketting
Reisexpert

Bericht door ketting »

Ik ben op zoek naar een leuke nieuwe backpackbestemming voor komend jaar. Ik wil 3 á 4 weken weg. Ik heb het niet zo op tropische temperaturen, graad of 25 max. Hou van afwisseling qua steden en natuur. Het mag best een beetje een uitdagende bestemming zijn, heb al wat reiservaring. Eén van de stan-landen bijvoorbeeld, heeft iemand daar ervaring mee?

Waar ik o.a. reeds geweest ben: westelijk Europa, zuidelijk Afrika, Australia, Nieuw-Zeeland, Nepal en Peru
Angela82
Reisexpert

Bericht door Angela82 »

Ik ben vorig jaar in Kirgizië (Kyrgyzstan) en Oezbekistan geweest. Beide zijn een aanrader! Beide heel anders, maar met hun eigen charme. Heb Kirgizië georganiseerd gedaan en ben daarvoor een week alleen in Oezbekistan geweest.
In Kirgizië is wat het lastiger alleen rond te reizen, maar wel te doen naar wat ik van anderen heb gehoord; mini busjes en zo.
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

Ticket geboekt we gaan begin 2015 3 weken naar Panama met onze dochter. Ze is dan bijna 2 dus mooi nog een keer gratis vliegen.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
KeimennaH

Bericht door KeimennaH »

Over 2 weken vlieg ik voor 3 maanden naar Zuid Afrika, en vanuit daar door naar Nieuw Zeeland in december! Heeeeeeeerlijk
ketting
Reisexpert

Bericht door ketting »

Angela82 schreef:Ik ben vorig jaar in Kirgizië (Kyrgyzstan) en Oezbekistan geweest. Beide zijn een aanrader! Beide heel anders, maar met hun eigen charme. Heb Kirgizië georganiseerd gedaan en ben daarvoor een week alleen in Oezbekistan geweest.
In Kirgizië is wat het lastiger alleen rond te reizen, maar wel te doen naar wat ik van anderen heb gehoord; mini busjes en zo.
Hoe ben je in Oezbekistan gereisd? Openbaar vervoer? Hostels? Spreken ze wat Engels?
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Ik ben ook in Oezbekistan geweest.

Engels sprekende bevolking valt erg tegen, maar mensen zijn heel vriendelijk. Er rijden busjes en shared taxi's tussen de meeste steden.

Zie m'n website voor meer tips.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
hildo
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door hildo »

Vandaag laatste dag in Colombia om voor enkele maanden terug te keren naar Nederland.
Yvonnetje
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Yvonnetje »

In oktober heb ik een week vrij (1-7) en wil ik graag een reisje maken. Buiten China gaat hem niet worden, vliegtickets zijn simpelweg te duur. Daarom denk ik er nu over om naar binnen-Mongolië te gaan, maar het plannen gaat nog niet echt lekker. Ben een beetje angstig om zelfstandig te reizen; weinig tijd & grote afstanden.
Nederlandstalig blog over mijn leven in China & mijn reizen op http://goyvon.com

2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Leuke reisjes hebben jullie in het vooruitzicht! Yvonne, Mongolie klinkt goed! Succes met plannen! Jij ook, Ketting! Hildo, ben je inmiddels al in Nederland?
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Plaats reactie