WK-pool
- bolletjeom
- Reisexpert
Re: WK-pool
ik heb er geen verstand van maar ik heb het gevoel dat brazilie te sterk is voor Nederland
ik vind al die hoop bij de nederlanders wel heel lief. Hoe vaak hebben wij een WK gewonnen?? en Brazilië ?? 4 keer meen ik te hebben gehoord....
ik vind al die hoop bij de nederlanders wel heel lief. Hoe vaak hebben wij een WK gewonnen?? en Brazilië ?? 4 keer meen ik te hebben gehoord....
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Ach, Nederland speelt tegen Brazilië altijd geweldig. En verliest dan desondanks eigenlijk altijd. Maar hé, we blijven positief, deze keer gaat het gewoon anders...
hihi,,, zo denk ik er ook over 
Edit: yes yes ... ik kan avatars uploaden

Edit: yes yes ... ik kan avatars uploaden

Helemaal mee eens! Het moet gewoon een keertje meezitten. Dan kunnen we echt wel van Brazilie winnen....WizardOfOss schreef:Ach, Nederland speelt tegen Brazilië altijd geweldig. En verliest dan desondanks eigenlijk altijd. Maar hé, we blijven positief, deze keer gaat het gewoon anders...
En dan: relatief makkelijke halve finale (maar niet op de zaken vooruit lopen).......
- bolletjeom
- Reisexpert
Jenny schreef:op het moment zit het niet echt mee....
Zeg dat wel. Vanwege de weersomstandigheden rijden de treinen met vertraging of vallen ze uit.

- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Kijk, eindelijk hebben ze het begrepen. Geweldig was het deze keer niet, eerste helft was dramatisch, tweede helft vooral degelijk. Geen wedstrijd die zoals die van'94 de boeken in zal gaan als de mooiste wedstrijd van het toernooi. Maar ze winnen wel....WizardOfOss schreef:Ach, Nederland speelt tegen Brazilië altijd geweldig. En verliest dan desondanks eigenlijk altijd. Maar hé, we blijven positief, deze keer gaat het gewoon anders...
Ik vond het een erg spannende wedstrijd, of la dat dan aan mij? Eens kijken hoe ik het nu in de poule doe want volgens mij had ik deze goed.
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Spannend was het zeker. Zeker als ze helemaal op het eind een paar enorme kansen heel knullig verprutsen...
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Over spanning gesproken, Ghana en Uruguay kunnen er ook wat van...
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Arme Gyan. En wat kan voetbal soms toch onrechtvaardig zijn 

En...mijn voorspelde finale is nog steeds mogelijk!

Voor mij zitten er ook nog wat punten in!!!!!
WizardOfOss schreef:Arme Gyan. En wat kan voetbal soms toch onrechtvaardig zijn
Hoezo? Ik vond het wel gerechtigheid. De vrijetrap waaruit de situatie ontstaat was onterecht naar mijn bescheiden menig. Maar voor Gyan en Ghana is het natuurlijk wel zuur. Suarez nu geschorst voor de halve finale. Ook wel goed nieuws en die "Loco" de beslissende strafschop stiften. Pffff!
Mijn voorspeling voor vanavond: Argentinie- Duitsland: 5-5 en dan 12-11 op de strafschoppen. Het kan altijd nog gekker.