Wie is de reisleider (tv prog)

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
tom
Reisexpert

Re: Wie is de reisleider (tv prog)

Bericht door tom »

heb net dit programa ook ff gekeken en helmaal eens met jullie reacties; Rampzalig!! echt hulde voor bolletje dat je dit werk doet. _O_

je zou maar op vakantie gaan en zo'n idioot als die dennis om je heen hebben staan springen.
amassakoul
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss »

@bolletjeom, dan lijkt het er inderdaad op dat ik steeds geluk heb gehad, wellicht gaat dat in Azië allemaal toch wat soepeler? Op zich is het dan allemaal wel begrijpelijk, maar het is toch niet wat ik van een toch niet echt goedkope organisatie als Fox had verwacht. Een verkeerde besparing, laat ze dan maar bezuinigen op de naamkaartjes 8)7
(dat laatst is uiteraard een grapje, maar met hun prijzen moeten ze toch wel enige marge hebben? Gooi anders die incheckservice op Schiphol maar overboord...)

Ook even bij Shoestring gekeken naar een Zuid-Afrika reis, volgens hun site ga je daar na aankomst eerst naar een hotel, en kan je daarna een stadstour als facultatieve excursie doen. Dat klinkt toch net even wat aangenamer dan na een lange vlucht en waarschijnlijk weinig slaap meteen een stad in gestuurd te worden...
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

tom schreef:heb net dit programa ook ff gekeken en helmaal eens met jullie reacties; Rampzalig!! echt hulde voor bolletje dat je dit werk doet. _O_

je zou maar op vakantie gaan en zo'n idioot als die dennis om je heen hebben staan springen.
Iemand nog wat te zeiken over Bridget? Die komt er tot nu toe nog vrij genadig vanaf >:)
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

die zuipactie van dennis zou ik niet gelukkig van worden. Laat mij die 8 extra uren maar doezelen in de bus. Maar zijn groep kon het wel waarderen geloof ik.
Die actie met taart kliederen en dan iemand van je groep ondersmeren hoort echt niet.

Is misschien moeilijk om te snappen voor bn'ers dat het niet de bedoeling is dat je in het centrum van de belangstelling staat.

Bridget. Nog niet veel fouts aan gezien richting haar klanten. Behalve dat ze zichzelf niet voorstelde. Of te wel , uitzocht hoe haar klanten heette.
Verder vond haar meer camera dan klant gericht en ook wat neerbuigend doen over de klanten om maar leuke tv te maken.

Eddy was dan wel errug druk maar wel gericht op zijn klant
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Evelien1983
Wereldreiziger

Bericht door Evelien1983 »

Dennis.....................OMG wat een verschrikking!!

Ben benieuwd hoe Rick het er volgende week vanaf brengt, aan de voorstukjes te zien belooft het niet veel goeds :X
bolletjeom
Reisexpert

zoals ik eerder al zei. Rick was een redelijke ramp volgens insiders.
Vind hem sowieso erg zelfingenomen dus kijk niet graag naar hem.
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

bolletjeom schreef:zoals ik eerder al zei. Rick was een redelijke ramp volgens insiders.
Vind hem sowieso erg zelfingenomen dus kijk niet graag naar hem.
Ken die vent eigenlijk niet eens (alleen Ron, z'n vader?). Belooft wel veel "goeds" voor volgende week 8-) . Misschien kopieert hij wel die zuipactie van Dennis. Benieuwd of die ouders dat dan kunnen waarderen.

Wat evt sexuele handelingen betreft gok ik trouwens op Eddy en een willekeurige zebra. Wildebeest of impala zou ook kunnen. Bridget en die vent van 84 sluit ik niet per definitie uit.
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

Net ook eens even de aflevering bekeken, maar zou volgens mij gek worden met Dennis als reisleider.. helemaal na zo'n lange reis zou ik het geloof ik wat rustiger in de bus willen hebben om nog een beetje te kunnen slapen ofzow..

Bridget had niet een erg lekkere start zo met die man die ziek wordt.. maar goed 84 jaar en reizen dan is de kans ook wat groter dat er wat gebeurd..Snap ook niet echt wat die man in een singlesgroep doet.. en verder als dit een afspiegeling van een singlesgroep is zou ik niet snel zo'n reis kiezen..

ben trouwens wel benieuwd, of Fox een reisorganisatie is waarbij je nog wat vrijheid hebt of is het echt iets dat alles incl. diner zo'n beetje samen gedaan wordt?
bolletjeom
Reisexpert

fox is de organisatie met de minste vrijheid en de grootste groepen.
Single reis is wel een naam die vaak verkeerd begrepen word. Ze zijn niet bedoeld voor mensen die zoekende zijn maar voor iedereen die zonder partner op vakantie gaan. Soms ben je als single de enige op een normale reis en dat kan vervelend zijn.
flip72
Reiziger

Bericht door flip72 »

Wat Bridget zei over die oude man, nadat hij zichzelf in het vliegtuig had ondergekotst, kon mi echt niet.
Snap best dat beste man niet fris rook, maar dan nog zet je h'm niet apart.
En je gaat er al helemaal niets over zeggen op tv.
Hij voelde toch al ongelukkig.

Fox is idd wat duurder en heeft grote groepen.
Ze doen alles gezamenlijk, maar ik denk dat de mensen die met hun reizen, zich daar wel prettig bij voelen.

Kan het me bijna niet voorstellen... maar zijn er toevallig ATG-ers die meegedaan hebben aan dit programma?
Bezoek ook eens mijn website:
http://www.dutchbackpacker.nl
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Klinkt misschien vreemd, maar ergens heb ik toch het idee dat de groep die met Dennis weg was het nog het minst beroerd getroffen had. Weliswaar zou ikzelf zeker niet op dergelijke acties zitten te wachten, maar hij was in ieder geval nog wel lol aan het maken met zijn groep, en hoe onzinnig het gedoe met die taart ook was, in zekere zin is het wel attent. Die andere twee leken vooral bezig zichzelf te vermaken, al dan niet ten koste van de groep.

En die opmerking van Bridget was inderdaad echt schofterig, die liet zichzelf wel even heel erg kennen. En tijdens de vlucht eigenlijk ook al, de manier waarop ze die andere reizigster die toevallig arts of zo was even opdroeg te helpen. Het hele gebeuren leek vooral maar erg lastig, niet meer dan dat.

En om dan weer terug te komen op het al dan niet direct naar het hotel gaan, ook al is het niet de planning, in zo'n lijkt het me niet meer dan logisch om een uitzondering te maken. Laat desnoods die lokale gids wat regelen, dan kan de rest van de groep gewoon door. Lijkt me tamelijk onverantwoord om iemand na zo'n gebeurtenis maar even een tijdje in een druk en rokerig restaurant in een hoekje te dumpen.
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

Klinkt misschien vreemd, maar ergens heb ik toch het idee dat de groep die met Dennis weg was het nog het minst beroerd getroffen had. Weliswaar zou ikzelf zeker niet op dergelijke acties zitten te wachten, maar hij was in ieder geval nog wel lol aan het maken met zijn groep, en hoe onzinnig het gedoe met die taart ook was, in zekere zin is het wel attent. Die andere twee leken vooral bezig zichzelf te vermaken, al dan niet ten koste van de groep.
Eens.....
Kan het me bijna niet voorstellen... maar zijn er toevallig ATG-ers die meegedaan hebben aan dit programma?
Bijzonder onwaarschijnlijk. Enne, flip, als het zo was: denk je dat die persoon dat nu nog zou durven melden _O- ?
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Heb de reizen wel bij Fox op de site zien staan, maar no way dat ik zo'n reis geboekt zou hebben. Vakantie met de hele tijd een cameraploeg om je heen is geen vakantie meer. Eigenlijk is het nog belachelijk dat je er gewoon voor moest betalen, als reiziger werk je dan mee aan een TV-programma en zou je er dus logischerwijs juist geld voor moeten krijgen.

Ik vraag me sowieso ook af in hoeverre die opnames nog invloed gehad hebben op de reis: Cut! Take 87! En dan is er ineens nog maar een uurtje over voor die mooie safari, is er niks te zien, dus hijsen ze Eddy maar even in een achterlijk pak...
rolf86

Bericht door rolf86 »

Ik ga liever individueel; kocht een reis Thailand bij 333 Travel. Die zorgden keurig netjes voor het transport en de accomodatie. Op het vliegveld in Bangkok stond iemand op me te wachten, bracht me naar m’n hotel. Ik konn een toer boeken, maar dat hoefde echt niet. Ze brachten me naar de trein, en vingen me op in Chiang Mai. Tijdens m’n vakantie wil ik liever geen gezeur aan m’n hoofd. Waar ik problemen kon krijgen onderweg (ik spreek geen Thais) hadden ze iemand die je verder hielp.
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

Heb de reizen wel bij Fox op de site zien staan, maar no way dat ik zo'n reis geboekt zou hebben. Vakantie met de hele tijd een cameraploeg om je heen is geen vakantie meer. Eigenlijk is het nog belachelijk dat je er gewoon voor moest betalen, als reiziger werk je dan mee aan een TV-programma en zou je er dus logischerwijs juist geld voor moeten krijgen.
Geen korting? Ach ja, zal ook wel niet. Er zijn altijd van die idioten die denken dat dat leuk is en dan toch de volle mep betalen....
Plaats reactie