pinnen in Kenia en Tanzania

Stel hier je vragen over het Oostelijke gedeelte van Afrika.
bolletjeom
Reisexpert

Re: pinnen in Kenia en Tanzania

Bericht door bolletjeom »

waarom georganiseerd. Veel meer zien in kortere tijd. geen tijdverlies in openbaarvervoer en zoeken naar accommodatie. veiligheid van een groep. Om een paar voordelen op te noemen. Het is maar net wat je wilt want veel van de voordelen zijn voor anderen nadelen.

ziek worden en hulp krijgen is 1 van de andere voordelen. Zeker voor mensen die alleen zijn. Ik geef je geen geld maar ik help wel met het ziekenhuis regelen. ik spreek de taal van de groepsreiziger wat geruststellend kan werken en ik hang namens hen aan de telefoon met een verzekering om te zorgen dat het ziekenhuis betaald word en een behandeling start. Ik zorg dat je een tandenborstel en eten hebt terwijl je er ligt want verzorging in een ziekenhuis is niet vanzelfsprekend. Ik vraag alleen wel of je dat zelf wilt betalen 8-)

wij gaan georganiseerd naar Kenia en Tanzania omdat de parken die we willen zien het individueel veel duurder zouden maken dan wanneer we met een groepsreis gaan en..... J. wilde graag beide landen zien en dat is als zelfstandige reiziger gewoon niet te doen in zo weinig dagen, dan moet je kiezen voor 1 land.
We hebben nog gekeken naar internationale of locale organisaties maar die boden niet de route die we zochten of waren vele malen duurder. Maar we hebben wel bewust gekozen voor kamperen en alleen lokale begeleiding.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Plaats reactie