Duikcursus Ko Tao of ??

Stel hier al je vragen over het Zuid-oostelijke gedeelte van Azië.
Sieniej

Re: Duikcursus Ko Tao of ??

Bericht door Sieniej »

Moira schreef:Hallo,

Dat klopt als je een cursus gaat doen bij duikscholen op koh tao krijg je 9 van de 10 keer je accomodatie kado.
Als je bij Ban's of Shunshine wat van 1 eigenaar is je divemaster behaald mag je de rest van je leven daar gratis duiken je moet dan wel af en toe vrijwillig cursussen begeleiden bij een diveinstructor.

gr van Moira
Ik heb toevallig 2 weken geleden leren duiken daar en ik vond het geweldig. Alleen bij een Bowling avond met allebei de duikscholen is mij verteld dat dit is veranderd. Inhoeverre dit waar is weet ik niet.

Ik moet alleen wel zeggen dat het mij onwijs goed is bevallen om daar te leren duiken. Daarnaast kwam het ook dat ik een hele gezellige Nederlandse meid had die het me heeft geleerd en tenminste zo les gaf dat je alles begreep maar niet de hele dag met theorie bezig was.
Moira
Reisexpert
Contacteer:

Re: Duikcursus Ko Tao of ??

Bericht door Moira »

Hallo,

Apart we zijn er vorig jaar nog geweest en toen was mijn man al divemaster en hij mocht nog steeds gratis duiken hij moest dan wel af en toe ook duiken begeleiden. Dit heeft ie ook gedaan. Als we nu weer terug gaan in Juli dan mag ie nog steeds gewoon gratis duiken. Misschien geld het wel voor de nieuwe divemaster dat zou kunnen.

gr van Moira
Plaats reactie