onbekende citytrip gezocht?!

Stel hier al je vragen over backpacken in Europa. Van interrailen tot liften. En het reikt uit van het Oostblok tot aan de Griekse eilanden.
celinesnijckers
Vakantieganger

Re: onbekende citytrip gezocht?!

Bericht door celinesnijckers »

Globeskater schreef:Ljubljana met uitstapjes in de omgeving o.a. meer van Bled,

Sarajevo, fantastische stad en dan combineren met bijv. dagje Mostar.

Salzburg of Zurich schitterende steden en ook in de omgeving genoeg te doen.

Luxemburg stad en daar nog wat meer van het land zien.
Ljubljana en Sarajevo lijken me beide echt super, enig idee hoe ik er goedkoop heen kan vliegen?
Als ik vliegtickets zoek voor Ljubljana krijg ik er alleen van 198 euro met tussenstop en super stomme lange tijden.
Ik wil graag rond 31 mei t/m4 juni
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Ik heb niet echt een rechtstreekse vlucht gevonden. Behalve vanaf Brussel, maar ik weet niet of je in het zuiden woont. Soms is het dan makkelijker om naar een ander land te vliegen wat in de buurt ligt en dan per bus of trein o.i.d verder te reizen.
Bird
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Bird »

Vanaf Charleroi vliegt Ryanair op Rijeka (Kroatië), dan is het nog 100km naar Ljubljana.

Vliegen naar Zagreb en dan een stuk met de trein, zou ook een optie kunnen zijn denk ik.
Volg mijn omzwervingen op http://reizigster.blogspot.com
celinesnijckers
Vakantieganger

Bericht door celinesnijckers »

Erik schreef:Ik heb niet echt een rechtstreekse vlucht gevonden. Behalve vanaf Brussel, maar ik weet niet of je in het zuiden woont. Soms is het dan makkelijker om naar een ander land te vliegen wat in de buurt ligt en dan per bus of trein o.i.d verder te reizen.
welke is dat vanaf Brussel? woon in zuiden!
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Goede vraag, heb de naam niet onthouden ik heb even gekeken op http://vliegtickets.aroundtheglobe.nl en dan Brussel als vertrek luchthaven ingevuld en beide plaatsen als bestemming. Dan laat het de maatschappijen en de prijzen zien. Ik heb (helaas) niet op de specifieke datum gezocht, dus mogelijk moet je daar mee spelen om achter de maatschappij te komen. (Dan kun je daarna rechtstreeks op de site kijken of dat ze dan ook vliegen).
SofieKup

Bericht door SofieKup »

ketting schreef:Sevilla/Cordoba, Malaga/Granada, Madrid/Toledo, Florence/Siena of Split/Dubrovnik. Niet onbekend maar ook zeker niet voor de hand liggend.
Andalusië heeft inderdaad veel te bieden. Cadiz is ook leuk maar misschien wat uit de richting. Ik ben verliefd op de regio. Een bedrijfje dat leuke fietstours doet in en tussen de meeste steden is [verwijderd]
Laatst gewijzigd door Erik op 30 mar 2016 12:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Reclame voor eigen bedrijf
Arnout3008
Reisexpert

Bericht door Arnout3008 »

Of boek iets via Srps.me :)
Onbekend welke bestemming je heen gaat, tot op de dag van vertrek.
enige info die je krijgt is over het weer (zodat je weet welke kleding je moet pakken)

Is in ieder geval wel avontuurlijk, en bespaart je de moeite van het kiezen.
Once a year, go someplace you’ve never been before.

Plaats reactie