Koffer die meer dan 4 reizen overleefd
Re: Koffer die meer dan 4 reizen overleefd
@Erik, heb je al een koffer? Anders is het misschien de moeite waard een bezoek te brengen aan een V&D. Als je durft.. 

..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Nee, ik heb nog geen koffer, maar wil me nu echt niet in een V&D wagen
Ik overweeg om via de ING rente punten een Samsonite koffer te kopen. Scheelde ook enorm veel (wel beperkte keus).

Ik heb daar mijn Samsonite Diamond Lite vandaan gehaald via de rentepunten en die koffer bevalt me heel erg goed.
De Diamond Lite vind ik eigenlijk te groot. Ik wil een kleiner modelletje.
Hoe groot wil je?
Ik heb ook een kleine samsonite! Al op vele reizen meegeweest en elke keer het ruim overleefd. In Amsterdam heb ik hem in het begin van de winkelstraat in een klein kofferwinkeltje gekocht. Daar was hij tenminste betaalbaar 

-
Ik weet niet of je de koffer inmiddels hebt aangeschaft, maak ook ik ben erg blij met mijn (hardcase) Samsonite rolkoffer. Sinds 2007 in gebruik en echt al ontelbare keren meegeweest in het vliegtuig. Ook na al die jaren zijn de wieltjes en trekstang nog prima in orde!
Nee nog niet gekocht, maar het gaat wel een samsonite worden zo te lezen 
Ik denk dat ik nu voor een hardcase wil gaan aangezien de softcase gemakkelijk open te maken zijn.

Ik denk dat ik nu voor een hardcase wil gaan aangezien de softcase gemakkelijk open te maken zijn.