Spullen in backpack onderverdelen

Plaats hier het overige wat je niet kwijt kunt onder de continent-hoofdstukken. Bijvoorbeeld vragen over tickets of tips die je graag wilt horen over je volgende reis.
Bjorn123
Reisexpert

Re: Spullen in backpack onderverdelen

Bericht door Bjorn123 »

Inmiddels helemaal ingepakt, en ben blij dat ik het heb onderverdeeld. In en uitpakken gebeurd zo in een mum van tijd. Dit is het resultaat:

Afbeelding

Heleaal klaar om morgen te vertrekken!
Laatst gewijzigd door Bjorn123 op 10 mar 2014 16:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Een hele goede reis toegewenst!
Sandervh
Reisexpert

Bericht door Sandervh »

Goede reis en have fun!
Reisagenda 2015: Maart '15 midweek skiën Oostenrijk - Mei "15 4 weken Colombia - Juni/juli "15 1 week Schotland En nu is het geld op...
Travelvideo: Living on the Edge - A bikers legacy through Vietnam
Travelvideo: Colombia 2015
Bjorn123
Reisexpert

Bericht door Bjorn123 »

Bedankt, dat word wss wel de hele nacht wakker liggen voor de vlucht van exitement. Maar ach, slapen doen we later wel weer!
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

In het vliegtuig bijvoorbeeld?
Bjorn123
Reisexpert

Bericht door Bjorn123 »

In het vliegtuig slapen is mij slechts 1x gelukt, en dan wel met een tabletje valium uit India. Daarvoor heb ik nooit kunnen slapen in het vliegtuig, dus heb er ook weinig vertrouwen in dat het deze keer wel gaat lukken:P Ik vertrek om 11 uur smorgens, en kom om 3 uur snachts aan. Denk dat ik rond 6 uur bij het hostel ben, en dan ga ik ook niet slapen. Ervaring leert dat ik daar uiteraard weer te entoushast voor ben haha.
zaratoestra
Reisexpert

Bericht door zaratoestra »

Super goede reis Bjorn :-)
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Goede reis toegewenst!
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
zaratoestra
Reisexpert

Bericht door zaratoestra »

Waar zijn je kleren? Toch niet in dat kleine zakje rechtsboven want dan ben ik jaloers :-)
Bjorn123
Reisexpert

Bericht door Bjorn123 »

In dat zakje rechtsboven zitten 2 opgerolde korte broeken, en dan heb ik er nog 1 aan. In dat groene zakje zit 1 t-shirt, nog eentje heb ik aan, en daar koop ik er nog wel 1/2. Verder heb ik nog sokken en onderbroeken in een zijvak van mijn backpack, een dagrugzak, een leesboek, slippers en reisdagboek dat niet op de foto staan. Dit is dus écht bijna alles wat ik mee neem. 9 kilo vs 14 de vorige keer! *O*
Brasov
Wereldreiziger

Bericht door Brasov »

Ziet er netjes uit!

Wow 9 kilo, ga ik ook proberen ;)

Hele goede reis!

Daan
harry1949

Bericht door harry1949 »

De rugzak van Everest heeft halverwege en helemaal onderaan een degelijke rits. Kun je van daaruit alle plekken van de rugzak bereiken. Je moet natuurlijk wel weten waar je de spullen hebt in gepakt. Tevens zit aan de voorkant een rits om je dagrukzakje aan de grote rugzak te ritsen.Aan de achterkant een rits om de draagriemen op te bergen. En...niet vergeten een kleine rits. Daarachter zit een felgele waterdichte hoes/om bij donker en slecht weer droog en goed zichtbaar rond te kunnen lopen. Voeg daarbij twee netjes naast de dagrugzak voor 2 flessen en een binnennetje voor reisboek-papieren-medicijnen enz die je bij de hand moet hebben.
In 2 woorden een GRANDIOZE RUGZAK. Goed over nagedacht.
Travelator
Reisexpert

Bericht door Travelator »

Welk model is dat, Harry?
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...

http://siem.aroundtheglobe.nl
anouska
Vakantieganger

Bericht door anouska »

al jaren raap ik kapotte paraplu,s van de straat. Perfect materiaal dat paraplustof. Thuis sloop je voorzichtig de stof van de plu, 5 minuten werk, lap even mee wassen in de machine en je hebt lichtgewicht waterdicht materiaal om tasjes van te naaien, koordje erdoor ( simpel tunneltje aan de bovenkant) met zo,n schuifknopje.Het enige dat je koopt is de knopjes ( op de markt bijv. voor 50 cent of minder. Ondergoed altijd in die kleur, t shirts in de andere etc.Kleding stijf oprollen, blijft dan ook kreukloos op z' n plek in de tasjes. Je hoeft alleen het juiste tasje te pakken en de rest blijft lekker compact en waterdicht in je altijd keurige backpack, Handig voor op doorreis zijn. Nooit meer zoeken in die ongeordende massa in je backpack. Ook prima voor je (vuile) schoenen, alles blijft schoon. Ik neem ook een wat grotere maat mee voor de vuile was. Succes.(Anouska, veel-reizigster)
Kuess
Wereldreiziger

Bericht door Kuess »

Wow dat is nog eens georganiseerd haha. Zo zien mijn koffers/rugzakken er nooit uit lol. Fijne reis!
.:: Sapere Aude ::. - Horatius 20BC
Plaats reactie