Voordelig vliegticket boeken?
- elinehoenderdos
- Reiziger
- Contacteer:
Re: Voordelig vliegticket boeken?
Mijn vriend heeft van de week een retourtje schiphol-bangkok geboekt voor maar 460 euro!!! Bij egypt-air
vond ik persoonlijk erg goedkoop, zeker omdat hij in juni heen en weer gaat. een keer overstappen, maar prima overstap en relatief korte vliegtijd. Ik vond het een aanrader, vandaar!
(ik vertrek 1 april en kom 1 juli terug en was 540 euro kwijt..ook niet slecht)
vond ik persoonlijk erg goedkoop, zeker omdat hij in juni heen en weer gaat. een keer overstappen, maar prima overstap en relatief korte vliegtijd. Ik vond het een aanrader, vandaar!
(ik vertrek 1 april en kom 1 juli terug en was 540 euro kwijt..ook niet slecht)
Thats it, blijkbaar kan er niet normaal gereageerd worden, dan hoef iuk deze informatie ook niet te delen.
Laatst gewijzigd door Seeker op 18 dec 2009 10:43, 1 keer totaal gewijzigd.
-- bericht verwijdert moderator---
He Seeker! Welkom terug op dit forum.Seeker schreef:Thats it, blijkbaar kan er niet normaal gereageerd worden, dan hoef iuk deze informatie ook niet te delen.
Pas op he! Rock n Roll kan wel in Thailand, maar men zegt dat je met sex en drugs een beetje op moet passen in die contreien

En t happy hour credo "2 halen, 1 betalen" krijgt in sommige bars een heel andere invullingEl Niño schreef:He Seeker! Welkom terug op dit forum.Seeker schreef:Thats it, blijkbaar kan er niet normaal gereageerd worden, dan hoef iuk deze informatie ook niet te delen.
Pas op he! Rock n Roll kan wel in Thailand, maar men zegt dat je met sex en drugs een beetje op moet passen in die contreien