Wil in september vliegen naar azië. Nu ben ik al even aan het zoeken geweest op goedkope tickets maar ik had graag jullie tips nog even gehoord voor ik definitief boek.
Het gegeven is dat ik in de maand september wil vertrekken, enkele reis, bestemming ergens in zuid-oost-azië.
Nu wil ik dit uiteraard graag zo voordelig mogelijk doen...
Nu is mijn voornaamste vraag:
bestaan er websites waar ik kan zoeken juist op prijs / maand / bestemming?
Aangezien het mij niet uitmaakt wanneer in september ik juist vertrek, waar ik juist vertrek (straal van 2 à 300 km), hoeveel x ik moet overstappen of zelfs waar ik juist aankom denk ik dat ik toch ietwat meer kans moet hebben op leuke ticketprijzen. Nu kan ik op de meeste sites maar zoeken op specifieke datum, specifieke vertrekplaats en specifieke aankomstplaats. Graag zou ik ergens kunnen zoeken op simpelweg de goedkoopste vluchten en me zelf dan aanpassen aan de voorwaarden. Bestaat dit?
Denken jullie tevens dat het interessant zou kunnen zijn om misschien zelfs totaal te wachten met het boeken van een ticket en te gaan voor een 'lastsecond' of 'empty seat' of dergelijke?
Ben niet persé van het gierige type, maar wil graag voor een hele tijd weg dus elke euro telt

Alvast bedankt!